Sommersolliv skal møte høsten

 

I går!

1. september og jeg dro på badetur etter jobben, så var ikke hjemme før kl. 1900.  Vannet er fortsatt varmt og godt! Flere enn meg som badet, folk som bor her på øya er glad i sjøbad! 🥰 Og det skjønner jeg godt…Jeg har slitt med migrene noen dager og det å dra ut og bade tok den værste støyten! I dag er det bare litt etterdønninger, men har fri så da går det greit..Men å være hele dagen på jobben med migrene er grusomt..Så derfor – rett ut og bade da jeg kom hjem 🥰

 

 

Alltid mye som skjer her nede på campingen, nå er det folk som skal padle..Ser deilig ut, men litt styr med å frakte utstyret på biltaket og slikt. Jeg makter ikke det alene..Så det får man bare følge med fra sidelinja..Men kanskje en dag når jeg får tak i en liten hytte ved et vann…Da er det muligheter! Den som lever får se…jeg er ikke den som gir opp det prosjektet 🧡

 

 

Nedenfor er nistematen på badetur, 2 brødskiver + en boks med makrell i tomat er alltid standard for meg! Det er både godt og mettende..så ble det middag her hjemme ved 20:00 tiden ..så var det kvelden! 

 

 

Nå banker vel høsten på her også, selv om dører er åpne fra morgen til kveld enda..Sommerklær er fortsatt i bruk, kjoler og skjørt..Deilig plagg..Fremdeles spiser jeg alle måltid ute, unntatt lunsjen på jobben. Da spiser jeg i kantina og så fyker jeg ut…Etterhvert blir det å finne på litt mer innesysler for det har ikke skjedd her siden mai! Er jo aldri inne..Men nå begynner det å blir tidlig mørkt og man finner roen inne etterhvert. Så får titte litt på TV, og begynne med litt strikk og slikt igjen..For det orker jeg ikke surre med på varme sommerdager! Så får se om jeg lager meg noen prosjekter her inne, nok å ta av..

 

Snart i mål med malejobben ute og jeg er fornøyd med arbeidet så langt, skal bare male et par vinduer så er jeg i rute før høsten kommer til Solliv...Blir bra med noen kalde klare dager etterhvert! 💙 tror jeg…..

 

God fredagsklem til alle mine trofaste lesere!

18 kommentarer
    1. Hørtes ut som en perfekt dag 1.september ☺️
      Det er fint vær her også nå, men for kaldt til at sjøen frister for et bad. Men fint er det 😉
      God fredag og helg 🥰

      1. Det var en nydelig dag i går, ganske bra nå i kveld også, men da hadde jeg en del ting å ordne med
        ute hos mamma <3 man kan ikke rekke alt..
        God kveld til deg og tusen takk <3 🥰

    2. Høres herlig ut med bad og niste etter jobben! Migrene er no herk. Hadde to typer migrene og lå inne på mørkt og kaldt rom, kasta opp under anfall. Varte i mange år fra jeg var 21 til 50 år. Kom i overgangsalderen og migrenen forsvant. Har ikke hatt hodepine på mange år. Fælt og være på jobb når man har vondt i hodet. Håper du er bedre i dag.
      God helg og klem tilbake.

      1. God kveld..dagen i går var grusom..Men kunne ikke være hjemme..
        Månedsavslutning og ting må gjøres. Sånn er det å jobbe, man har et ansvar.
        Badet reddet kvelden min med god niste, jeg ble lykkelig <3 klem og fin kveld..

    3. Så deilig å kunne fortsatt bade nå som vi har tatt skrittet inn i høstmåneden september. Det er vel ikke så lenge til det blir for kjølig tenker jeg. Ha en fortsatt fin fredda, klem 🤗

      1. Tusen takk for det, men nå går det mot slutten vettu. Får se om vi får flere fine dager.
        I morgen er det meldt dårlig vær her! Men men …blir kanskje et par bad til. Veldig bra for
        kroppen altså. Klem 🙂

    4. Godt at du er i god rute til høsten.🍁🍃🍂
      Her er badetemperaturene så lave at jeg tror ikke det er mange som har badet her i Nordland i sommer og hvertfall ikke nå.😂😅
      Nyt fredagskvelden!🤗

    5. Du holder godt på sommerfølelsen – det er smart, det! Jeg har spist noen måltider ute idag, men ikke frokost – da var det kaldt og regn…! Og hytte kommer du garantert til å få deg, tror jeg! Da kan du ha en liten båt eller en kajakk…… <3 klem

      1. Må jo holde koken, selv om det snart er over med bad for i år, men har vært godt for kroppen.
        Blitt mykere <3 Ja, sparer til den hytta vettu, jevnt og trutt…Men må ha et vann, finner jeg ikke det så
        har jeg det bra her hjemme. Klem…

    6. Ja, det er sikkert god temperatur i vannet i september, når det har blitt varmet opp gjennom hele sommeren! Jeg må ha det ganske varmt i lufta om jeg skal bade, og nå har det blitt kjølig her.😊 Flink du er til å male! Godt å bli ferdig og slikt må gjøres når det er varmegrader og tørt.

      1. Tusen takk, temperaturen i vannet holder seg og det setter folk pris på.
        Trenger ikke voldsom varme i lufta jeg da. Det er deilig å svømme. Merker kroppen min har det bedre da.
        Ja, i år har jeg mala mye og det føles bra! Det er tidkrevende når det er mye pirk. Rette store vegger går jo fort!
        Malt 2 dører blant annet og da må man være nøye!
        Ha en fin fin dag…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg