Sommeren sånn på tampen

 

God mandag…jeg dro på stranda på ettermiddagen i går! Nydelig dag! Jeg slappet av i hagen her hjemme først…Det var en slik søndag jeg fant ro fra morgen til kveld! Så deilig…

 

Var en del folk ute og badet da jeg kom, men etter hvert så dro folket! De hadde nok vært der noen timer! Jeg syklet og på veien møtte jeg han naboen min som er en god kamerat også! Dama hans og han kom fra stranda og de sa det var nydelig, men vannet var kaldere enn det pleier å være! 

Vel  – det var kaldere ja, nå lå badetempen på 18 grader…Den har jo vært ganske høy i sommer. Ligget jevnt på 22 – 23 grader! Men det er midt i august og og det var surt hele fredagen med regn og blåst! Så da forsvinner fort det behagelige vannet..Men det var deilig med en dukkert i går altså! Og jeg svømte..Kroppen føles mykere etter en runde med svømming! Bra trening..Skulle nok ha blitt flinkere ved å benytte innendørs basseng i vinter! Får se om jeg får til det! 

 

Jeg hadde med mat og lesestoff og hadde det helt fint noen timer! 🐟

Vakkert

10 kommentarer
    1. Du verden så flink du er. Det frister med et bad nå men om det er heldig for helsa mi akkurat nå tviler jeg på. Skal forsøke og gå en litt lang tur etterpå. Man må starte i det små, legetime til fredag. Men det gikk ok på jobben. Hadde pasta til middag i dag og drakk eplejuice. Tror det blir elsykkel på meg snart bror min har hatt det 4-5 år. Han hadde syklet nesten 250 mil i fjor var det vel. Men jeg sjekke priser og kontoen først. Ha en fin kveld.

      1. God kvelden…Kanskje lurt å være forsiktig med bading denne sensommeren – slik at du blir helt frisk.
        El-sykkel er tingen…Skal titte på det etter hvert jeg også..Kommer seg lenger av sted. Moro å sykle.
        Bra det gikk greit på jobben da! Du får ta det pent og trene seg litt opp igjen..
        Ønsker deg en fin morgendag!
        Tusen takk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg