sommeren kom og ferien forsvant og kom igjen

Ny dag igjen og det er fremdeles sommervarme. Sommeren kom også i år, men kom litt sent. Men bedre sent enn aldri er det noe som heter. Deilig med bad og sol i hvertfall. Har lite ferie igjen, bare noen dager! Men får kose seg når man har ferie. Og jeg fikk den digge følelsen da jeg logget meg inn i et program og så at jeg hadde 4 dager igjen. Jeg trodde jeg hadde 2. Det var nesten som å vinne på lotto. Da er det jo muligheter for ta flere lang-helger! Er det rart jeg smiler <3 Da kan jo faktisk ta seg noen små mini-ferier. Det ble plutselig åpning for det! 

 

 

Og jeg har fremdeles ikke fått klippet meg..Håret blir lenger og lenger og mer og mer rotete…Jaja, skal ta grep og få bestilt time. Men alt er så innmari tiltak i disse korona-tider..Alt som gikk glatt før er et ork! 

 

Fiiiin dag videre der ute….

8 kommentarer
      1. Tusen takk snille deg…Liker egentlig litt lengde jeg å…Så lett å sette det bort og sånn. Spenner og hestehale..topper..Du kan mini-ferie – du er dronning der! Klem 🙂

    1. Ååå heldige du….. jeg har også noen igjen, men mesteparten blir brukt i jula – da har vi stengt for opplading til årsoppgjøret….! Så har jeg tre dager utenom – den ene skal jeg ta om to uker! Tenker å ta meg en lengre tur med bobilen igjen, men har ikke helt bestemt hvor ennå! Klem <3 og kos deg med ferien!

      1. Det blir deilig. Håper jeg kan ta en fredag i ny og ne og komme meg ut på tur på torsdag og kanskje overnatte på en plass. Deilig å ha noe å se frem til på høsten og høsten kan være fin. Skal ikke ha ferie enda, men utover i september/oktober…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg