Sommaren er kort – det mesta regnar bort

 

 

Hællæ…Håper alt er bra 🥰 Vi har jo hatt fine sommerdager en liten uke nå, det er har vært så deilig – jeg har NYTT Men nå kom det regn og kjølig vær igjen..Sånn går det, sommer kommer og går! Jeg trenger ikke 20 grader i april, jeg skjønner at det er litt mye for langt. Men jeg liker våren, og at man kan slippe topplua..I dag er det surt og kaldt, og regn og lua ble med på kveldsturen nå i kveld..

 

Bildene her er fra ettermiddagen, jeg la inn noen ekstra skritt etter at jeg hadde vært på sykehjemmet og besøkt mamma..Deilig å gå, jeg er jo så glad i det. Så tok en runde gjennom byen..Det var sikkert flere sommerblomster flere steder..Men var disse som fanget min oppmerksomhet i dag! 

 

Stemor i et hav av farger – ja, det er vakkert! 

 

Så tenker jeg tuller meg inn i et pledd jeg nå og sier GOD KVELD til alle mine herlige lesere..Uten dere, ingen blogg vet dere! ❤️

 

 

 

24 kommentarer
    1. Stemorsblomster er så fint! Stakkars disse var våte og kalde, men om noen dager er det atter sol (og sommer håper jeg)! Ja, du er glad i å gå – vi er tvillingsjeler på det! God klem til deg under pleddet <3

      1. Tusen takk, ja de så litt forfrosne og våte ut..Godt vant et par dager nå vet du..Så de fikk en kalddusj..
        Gå er livet…Det renser hjernen og gir meg energi…Vi to altså 🥰 tvillingsjeler…
        Godt det er andre som skjønner greia…God klem til deg <3

      1. Deilig å være ute, jeg har gått 4 turer, både her og der. Men er på en måte lei
        lei surt og kaldt vær..
        Veldig bra du kom deg ut på tur.

    2. ja vi fikk også et værsnu etter nær 3 uker med deilige dager ,her har snøen lagt seg langt ned i fjella,men håper det ikke kommer helt ned i bygda ,tror eg må kjøpe noen stemor jeg også ,dei skal bli kraftigere og mer robuste om dei får noen kalde netter ,dei tåler noen minusgrader også

      1. Herr bare regner det….og regner..Sånn er det.
        Men det kommer vel sol igjen..Stemor er kjekt å herde, så løp og kjøp…Skal kjøpe meg noen brett til jeg.

    3. Jeg trives med å gå jeg også, men akkurat i regnvær kan jeg styre min begrensing. Men etter regnværet er lufta frisk og fotomotivene utallige. Ha en flott mandag.

      1. Masse flotte motiver etter regnet..Og dråper er fint.
        Jeg må ut alle dager..Men som sagt triveligere med tur i sol..Kjøpte meg ny regnjakke i dag.
        God ettermiddag/kveld og tusen takk…

    4. Ja, den stemoren klarer nok det kaldere været. Her ble det også varme klær på kveldsturen. Godt vi har vett til å kle oss etter været og ikke etter kalenderen. Klemsiklem:)

    5. Stemorsblomster er vakre og tåler at temperaturen synker uten at det gjør dem noe. Usj, det ble en brå overgang fra nesten sommer til temperatur ned mot null i natt. Jeg måtte jammen skru opp varmen igjen, noe jeg hadde trodd jeg skulle slippe. Ha en fortsatt fin mandag, klem 🤗

      1. Takk takk, ja uff..Skikkelig huskaldt nå, satt også på varme inne. For gidder ikke sitte å fryse i kveld.
        Men så deilig vi hadde dett forrige uke..Jeg liker slike dager 🙂 klem..

    6. Ja, det ble litt av en overgang fra sommertemperaturene vi har hatt. Her er det rundt null, snøvær og vind. Jeg gikk en tur på formiddagen, og det var jammen en frisk opplevelse! Godt å se uteblomster etter en lang vinter, og stemor lyser virkelig opp! Ønsker deg en fortsatt fin dag! 🤗

      1. Tusen takk, ja ute er det regn og kaldt. Men vi hadde vakre dager…Så får bare tenke
        på det til neste soldager..Ja, i dag var det skikkelig ufyselig ute..Men ut må man jo..
        Kos deg masse med kvelden… 🥰

    7. Flotte blomsterbilder med dråper på .. <3 Kunne vart litt lenger det finværet..får håpe det kommer en lenger periode med sol og varme snart.. det meste er litt hyggeligere da.. <3 Klem og fin ny uke til deg <3

      1. Tusen takk, ja jeg likte den uka vi hadde altså..
        Får mer glød og energi da..Men det går opp og ned med tempen..
        Men vi satser på vår og sommer igjen kommer tilbake om ikke altfor lenge 🥰 klem herfra..
        Koselig å se deg her inne igjen ❤️

    8. Heldigvis er stemor hardføre blomster.🌸
      I tillegg blomstrer de jo i all evighet, så det er jo en perfekt blomst for oss her i nord.
      Litt regn er greit. Da grønnes det fortere, men det bør jo helst ikke bli for langvarig.
      Nyt kvelden!🤗🌱

      1. Takk og takk, jeg nyter kvelden i regn og gråvær..
        Stemor er vakre og hardføre og jeg elsker alle disse fargene de har. Så fine.
        Ønsker deg en fin kveld og super morgendag ☀︎🥰

    9. Man har sådd frøene med stemor og de har kommet opp. Får håpe at den snøen som kom forsvinner fort. Sola har vi hatt hele dagen. Nyt kvelden. Klem

      1. God kveld, så herlig med stemor man sår selv..Det hørtes spennende ut.
        Har ikke fått sådd enda, men skal gjøre det. Sol er deilig, her har det vært dårlig sikt og veldig mye regn..
        Sånn er det, frem og tilbake…
        Kos deg med kvelden..Jeg driver og hekler og det går fremover..Ikke så fort da..men er i gang. Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg