Somliga går med trasiga skor…..

 

Hei dere, vil bare minne dere om Notodden Blues Festival. Dette skjer på Notodden fra 4. – 7. august. Er du medlem av Lo favør så får du 20 % rabatt!

 

Den tradisjonelle gratiskonserten går av stabelen 7. august, “Somliga går med trasiga skor”..Så da er det bare å sette av tid i kalenderen vet dere. Konserten i år er med den folkekjære artisten Øystein Sunde sammen med hele 15 musikere på scenen. 

 

 

Bildet over har ingeting med konserten å gjøre, bare bilde fra Bogstadveien i går. Tenkte det passet litt fint! 

 

Det ble lørdagskveld og jeg satt meg endelig ned med en flaske øl! 

 

Klem Solliv

 

 

14 kommentarer
      1. Ja, ikke sant..Veldig populært altså..Jeg har ikke ferie da, men hadde vært gøy
        å oppleve denne festivalen en gang. Men tror det er lurt å booke billett tidlig for
        det bli utsolgt hvert år. Aner ikke systemet for denne gratiskonserten.
        Om det må bookes også, men man betaler ikke noe. Det er slik her i byen. Når det
        er gratiskonserter så man ha billett også da, man må bestille.

          1. Ja, går unna. Kunne ikke se noe om denne gratiskonserten den siste dagen.
            Dagspass lå på kr. 1100 eller noe og for en konsert opptil 500.- Altså helt vanlige priser.
            Men er for langt. unna for meg, for da er jeg på jobb! Ikke satt meg opp på ferie da jeg.
            Må nok bestemme seg raskt, for nå har det vært pause i 2 år også vet du…Folk er sugne på opplevelser. Jeg har Lo favør som gir rabatt.

    1. Da har jeg endelig fått lest meg opp litt hos deg også. Mange flotte innlegg, bilder, dikt og skriverier. 🥰
      Liker også alle de bloggerne du beskriver 🙂
      Og mammaen din minner litt om min nå ☺️❤️ God søndag! Klem ❤️

      1. Tusen takk, ja blir jo noen innlegg med litt av hvert vet du..
        Ja liker de bloggerne jeg beskriver + noen til da. Må føle at man kjenner de som gode venner!

        Mamma er i sin egen verden, trist og veldig rart! Fin søndag videre, klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg