Solliv lekte seg som Se og Hør ansatt

 

God kveld! Dagen går unna. Husarbeid og matlaging og tur hver dag! Litt ekstra vasking også! Men lager all maten hjemme om dagen. Som sikkert de fleste andre. Liker å kose meg å gå ut og spise i ny og ne jeg. Men litt annen tid om dagen. Gjøre det beste ut av det. Gikk tur her på Kråkerøy da. Hjemmefra og en fin løype rundt her. 

 

 

Zoomet inn et nydelig hus her på Kråkerøy <3 

 

 

Her bor altså Terje Høili. En forretningsmann fra Lisleby. En veldig rik en da <3 Som begynte sin karriere med å selge tannbørster. Ikke arvet rikdom. Men bygget opp alt selv. En fantastisk flott menneske – møter han mange ganger på butikken her på Kråkerøy. Handler selv som mange andre. Sponset FFK med millioner av kroner gjennom mange år. Som sagt en veldig likandes kar som hilser på alle brenner for FFK og masse annet. 

 

 

Bor staslig rett og slett. Aldri vært innenfor gjerdet altså…

 

 

Du kan lese litt om Terje Høili her: T. Høili  De fleste her på blogg har kanskje lest bloggen til hans datter. Hun er laget av noe helt annet…Terje er hel ved rett og slett! 

 

Ellers så har som sagt gått med til nevnte gjøremål. Spist middag nå. Bakte også rundstykker i morges som vi hadde til denne retten. Ovnsrett med kjøttdeig med diverse grønnsaker med potetstappe over. Smakte godt. Mat må vi ha 🙂 hvis ikke går det helt på trynet. Håper du har hatt en kjekk dag og ønsker deg fortsatt en fin kveld. 

 

Solliv <3

12 kommentarer
    1. Hehe..utegående reporter på en måte du da… Bra å få den flotte eiendommen pga. at han starta opp med tannbørstesalg..og fint at han er en ok fyr i tillegg.. Hørtes deilig ut den maten din..vi varma opp noe pasta fra i går.. Kjekt å slippe å lage noe hver dag.. Klem <3

    2. Jepp, står på…
      Dyktig forretningsmann <3 God mat og smakte bra etter en lang tur her på øya..Kjekt å lage mat til flere dager…Klemmer herfra.

    3. ja noen bor staslig,men det er greit om en har jobbet seg selv opp fra bunnen,dei som arver og blir høg på seg selv har jeg lite sansen for :=) mat må en ha sånn er vi skapte og ja nå som vi er mer hjemme og inne er det greit å lage god middag ,gjerne noe som kan varmes opp igjen ,blir ofte bedre når en varmer opp en gryte synes eg :=)

      1. Helt enig. Jobbet seg opp og frem. De står det respekt av altså…Vikltig å lage seg noe varmt. Dagen etter er alltid best….fin kveld videre…:)

    4. Du er visst en ekte paparazzi du 😉 Og flott var det der….rett og slett herskapelig ♥
      Jeg liker også å gå ut og spise iblant, men nå får jeg heller lage maten selv. Og da blir det faktisk ofte litt magert, siden jeg ikke orker å lage noe særlig bare til meg. Det blir bedre når ungene kommer hit om noen dager. Da blir det middag hver dag hjemme.
      Jeg vet ikke om jeg har lest den bloggen du nevner uten å nevne navn, for jeg vet ikke hvem datteren hans er 🙂

      1. Tusen takk, ja – her jobbes det.
        Lettere å jukse med maten når man er alene..Kos deg med ungene nå de kommer.
        Se svaret mitt til Margrethe 🙂 klem til deg,….

    5. Hihi, stuntreporter lissom! Flott eiendom iallfall! Jeg savner også å gå ut og spise…. men fikser maten hjemme da! Hvilken blogger er det da? Klemmer <3

    6. Såpass ja. Flink du! Har truffet dem noen ganger og de er så koslige. Hagen deres er jo et funn. Bare det å se den herlige hortensiahekken blomstre, og så det vakre Ekheim! All ære for den restauringen. Jepp, Terje er hel ved! Fine minner har jeg i hvertfall. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg