Solliv har i disse dager blitt Badeliv

 

God morgen. Jeg har ferie. Så er lite på blogg, men desto mer på stranda. Været er så deilig og  badevannet er himmelsk. Det å svømme nå..mmm. I går når jeg badet og kjente det nydelige vannet i sjøen mot haka. Ja, det var så nydelig følelse. Kan like det. Litt sånn svømme i Middelhavet. Men vannet er ikke for varmt. Fortsatt svalt. 🍒

 

 

Så derfor Badeliv. Mitt nye bloggnavn. Hehe. Nå står jo ikke Solliv for soling da. Solliv mitt bloggnavn er sammensatt av mitt navn og mamma sitt. Jeg heter Solveig og min mamma LIv. Derfor fikk bloggen min navnet Solliv. Førnøyd med det navnet ja.🍓

 

Ønsker dere fortsatt en fin dag og en fin morgen. Nå må vi bare kose oss disse deilige dagene og nyte å være utendørs og helst ved stranda. Vi snakkes vet dere. Og ja, nyt sommeren…

 

Og dere som har med hunden til stranda, vær litt obs. Det er varmt for pelsdyret der nå! Liten paraply hjelper ikke stort mot den sterke sola…

 

Klem fra Badeliv, obs Solliv

8 kommentarer

Siste innlegg