Snart helg vet dere for oss som jobber etter en laaaang ferie

 

God kvelden! Sola skinner, og endelig endelig har jeg fått satt i gang med olje av plattinger. Har jo slike rundt hele huset..Får ta litt og litt, for jeg har jo vært på jobb og tida går fra meg. Jeg er jo sånn skrudd sammen…Litt hver dag…og aldri skippertak..Kan hende at de folka som bruker skippertak-metoden får gjort mer enn meg..Bare jeg orker ikke sånn jobbing…Liker sånn pusle pusle litt her og der…Og plutselig så er det fint og flott med hage og hus. Ikke alltid man legger merke til sånne pusle-mennesker. Lettere å se de som nijobber i timesvis..(Men de gjør jo ikke det hele tida). Andre dager er det sofa og late dager…Men da er dem ikke synlige…Men nok om det! Dere skjønner poenget…Jeg pusler… 💜 Men har stoppet opp med olje og beis på grunn av ustabilt vær! Men da jobber jeg litt inne, litt med hekk og hage. Litt hos mora mi..

 

 

Koser meg også med en kaffekopp innimellom da…Er jo ikke stress, bare kos! 

 

Ble gryterett i dag. Bare sånn ferdig pose og jeg tilsatte kjøttdeig og kokte med litt pasta og coscos ..Og et stort hode med blomkål ved siden av, istedet for den grønne salaten. Blir litt lei den også da og norsk blomkål er jo så godt! Så senere i kveld blir det å trampe turen min…Har jo aldri noe klokkeslett på det, bare går når det passer sånn! #gryterett #olje #platting #hus 

 

Ferie eller jobb – hva liker du best?

8 kommentarer
    1. Jeg liker best ferie. Men hadde jeg det hele tida, så hadde jeg nok blitt lei.Og jeg er jo veldig glad i jobben min også 🙂 Jeg er nok et skippertakmenneske jeg. Spesielt når det kommer til studier 🙂

      1. Jeg liker å ha fri og ferie…Sånn er jeg..Særlig vår og sommer og høst…hehe….Elsker å være ute og slik er ikke min jobb. burde vært gartner eller noe..
        Studier er det lenge siden hos meg…studerer blogg jeg nå!

    2. Høres bra ut å pusle rundt….det liker jeg også, men klarer det ikke hele tiden. Må ta lange pauser.
      Sånne andre ting får jeg ungene mine til å gjøre. For det er umulig for meg nå stort sett 🙂
      Kos deg med dine ting….du er kjempeflink altså ♥
      Klem ♥

      1. Tusen takk snille deg…bra du får hjelp! Kjekt det…For det er mye å gjøre med hus og hage helt klart…bare å holde på rundt og rundt og rundt…..God morgen videre….Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg