snart helg og snart sommer

 

God ettermiddag denne mandagen…Ble ganske varmt ute. Jobber litt i hagen. Ble plutselig over 20 grader når sola skinner. Deilig altså…Bildet er fra i går da. Det var jo søndag – jeg ser glad ut da! 

 

 

Når dette skiltet er fremme – er det snart sommer eller er SOMMER.

 

 

Se her da. Is-skiltet er på plass. Kiosken er åpen. Og Campingfolket har kommet. Det er sommer dette <3 

 

 

Det blåste litt i går – fint for folk som liker sjø og vind. Jeg synes det var ganske guffent ved sjøen i går!

 

 

Her synes jeg det plutselig ble litt idyll <3 Litt lunere. Satt meg ned litt her på den “benken”.

 

 

Hit på andre siden av øya gikk jeg. Tok bildet her og snudde og tusla hjemover..Ble en lang tur. 18 000 skritt ble det innen jeg kom hjem. 

 

 

Nå får jeg stikke ut i hagen og jobbe litt igjen…

8 kommentarer
    1. Så ut til å være en fin tur 🙂 Og ja, nå kommer godværet, og kanskje sommeren 🙂 Herlig det 🙂
      Jeg har også jobbet litt i hagen i dag. Men jeg klarer ikke så mye om gangen, så det tar sin tid 🙂
      Fine kvelden til deg ♥ Klem

      1. Veldig deilig tur, litt annerledes enn det vanlige…Men mange timer tok det. Men hadde god tid. Det var søndag….:) Koselig med hage…klem…

    2. koslige bilder,ja sommeren kommer med stormskritt nå ,endelig ble det fine temperaturer her også så i dag fikk jeg ut alle sommerblomstene mine ,ikke alle er i blomst ennå ,men det kommer nok fort med varme :=)

      1. Tusen takk, deilig med litt sommervarme. Det var kjekt nå….Moro med blomster og med varme så spretter de ut…:) herlig altså….Fin kveld da…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg