skal du på tur i 2021? Håper på normale tilstander uten sprit

 

Dagens tur ble i øs pøs – bøtter og spann. Skikkelig kaldt, råkaldt i dag. Så ble ikke mange bilder. Gikk til sjøen og det var grått og trist! Var lissom ikke så mange motiver å hente i dag heller! Men jeg fikk tur og hadde med mat som jeg spiste her hjemme etterpå! Hehe…Fristet ikke å spise ute egentlig. Spiste banan og drakk vann, det var deilig! 

 

Poenget her er at det ikke er rosenrødt hver dag på tur, men jeg er av den oppfatning at det er viktig å komme seg ut hver dag i regn eller sol! Det er faktisk deilig for hodet. Blir mindre trøtt og dvask! Liker å være trøtt på kvelden, ikke på dagtid! Så jeg takker for følge egentlig, snart nytt år og takk til dere som har fulgt alle turene mine i 2020. Mest her på Kråkerøy da, men også noen turer til andre byer. Det er kost å være på tur til andre steder. Men som alle andre jeg holder meg her mest for meg selv når det herjer som verst der ute!

 

Sprit har det vært nok av i år! Det svir så sinnsykt noen ganger når henda er fulle av sår. Fort gjort å få noen små kutt her og der! Og med spriting da…vel 🙂 Små kutt etter papir er noe jeg sliter med, akk så fort gjort! 

 

 

Gleder meg til sommeren med sandaler og sekk!

 

 

Jeg ble enig med meg selv – det blir fiskesuppe i morgen! Men du nå blir det en god kopp te her i huset! Smaker alltid. Drakk et glass rødvin til maten, men det holder…Men du ha en fin kveld! ❤️

 

 

Husk at et hvert eiketre en gang var en liten nøtt som nektet å gi seg..

#inspirasjonskalender 2020 

12 kommentarer
    1. du får bare ha meg unskylt men jeg måtte bare flire ,ja når det regner både bøtter og spann :=) du er rå på å komme deg ut uansett,som eg sa tidligere i kveld ,dei fleste andre hadde holdt seg inne og kosa seg i det været .
      Vi får håpe på mange fine turer i 2021 og masse nydelig vær :=) godt nytt år da

      1. Hehe, tusen takk…Ja – det er nok av regn….bøttevis…Vi håper på masse flotte turer i 2021 og til deg Godt Nytt År! Og God morgen…
        Ut må jeg 🙂

    2. Jeg regner med (fint ordspill) at jeg skal på mange turer i 2021. Jeg tror nok kanskje dette med sprit følger en stund. Det gjør meg ingenting, så lenge jeg slipper munnbindet. Men selv DET tror jeg henger på en stund. Blir vel ikke vaksinert ferdig Norge før slutten av året kanskje. Men TUR kan vi gå uansett hvor lang tid dette tar 🙂 Kos deg med dine 🙂 Og godt nytt år <3

      1. Tusen takk, vi har i 2020 lært å vaske hender og det er bra! Ut på tur er deilig. Så vi satser på masse turer i 2021 med eller uten sprit i veska! Ha en hyggelig aften og Godt Nytt År! 🙂 klem…

    3. Godt nytt år! Jeg skal på turer i 2021 også, forhåpentligvis en tur eller to i ditt nærmiljø. Imponerende å ut på tur i alt regnværet når du ikke har hund som må luftes. Men i 2021 blir det bare flott turvær med litt regn innimellom på natta. Gleder meg til å følge med utover i det nye året.

      1. Tusen takk og Godt Nytt år til deg! Så koselig …
        Opp og ned med været, men det er artig å være ute på tur!
        Vi snakkes i 2021 også 🙂 klem..

    4. Ja, det været det været. Ikke stort å gjøre med. Vi gikk tur i øspøs i går og som du sier det er godt etterpå! Turer er sundt for kropp og sjel, så det fortsetter vi nok med både du og jeg. Ha en fin dag! Klemsiklem:)

    5. Ut må vi i all slags vær – eneste som hjelper for mitt hode også…! Nå blir det snart en kopp te her også – skal gå en tur til, så rødvina kommer seinere i kveld! Klem 🙂

      1. Ja, deilig med rødvin og det er best når man har satt seg ned for kvelden. Skal tusle ut en tur nå jeg 🙂 Godt Nytt År og klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg