Skal du på månen i år?

 

Torsdag, fredag og lørdag er det klart for årets månefestival…Slik som året før der og der – ja alle år! I fjor var jeg der og hadde billett..Jeg fikk til bursdagen min av gutta! Jeg fylte jo rundt år…I år har jeg ikke kjøpt meg billett enda, så aner ikke hva jeg gjør! Men det er jo koselig å titte rundt i Gamlebyen også da, man bør jo ikke være inne på festivalområdet! Selv om det er veldig hyggelig! 

 

Jeg tok disse bildene etter jobben i dag, syklet innom Gamlebyen på vei hjem her! Mye som skjer og masse turister…Tror nok dette blir fine dager! Bob Geldof kommer…blant annet!

 

Legger ved link her: https://www.maanefestivalen.no 

 

 

Det pyntes!

 

 

Det bygges scene!

 

 

De under her skulle ikke på månen! De hadde nok med å stelle seg…Men hvem vet, kanskje de tusler inn!

 

18 kommentarer

      1. Jeg elsker festivaler….men vet ikke om jeg bruke penger denne gangen! Sliter med øresus m.m om dagen..
        Men det er koselig å bare være i Gamlebyen også, ta seg en øl på en pub..Trenger ikke gå inn på området.

    1. Ikke med det første men det er sikkert en fin festival. Mye likt på slike festivaler – og et eller trekkplaster er det alltid. Sov meget dårlig i natt så ser frem til neste natt. Ha en fin dag.

      1. God torsdag.
        Moro med festivaler.. Skjer litt i byen og trekker folk.. Mye er likt.. Men det spesielle her er jo Gamlebyen. Skjer jo mye uten å kjøpe billett. Det synes jeg er fint. Gå og titte.
        Du får ta deg en cowboy strekk etter jobb i dag.

    2. Jeg har visst aldri vært på festival, men gøy for de som liker slikt! 👍 Gamlebyen kunne jeg tenkt meg og vært i! 🥰

      1. God morgen… Festivaler er gøy.. Og Gamlebyen er flott. Helt unikt å være der når det er festival. Så mye fint å se og høre 🥰🥰 så det er virkelig sommerens høydare.

    3. Det blir nok ikke til at jeg drar på Månefestivalen, selv om det hadde vært fint å være med. Husker du fortalte om at du hadde fått billetter i bursdagspresang. Klems 🤗

      1. Ja, ikke sant…Så flotte gaver jeg fikk i fjor…..Helt utrolig hva de gutta tryllet frem…
        Jeg lever på den opplevelsen eller de opplevelsene enda..Moro..
        Flott vær i dag, så sikkert en nydelig stemning…Men etter jobbing og sånn så orker jeg ikke dra dit i kveld..
        Vært mye tur og kjør med mye greier…De siste ukene..
        Klems…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg