sjalet er ferdig – det enkle er ofte det beste

 

Det store nøstet jeg kjøpte på Kreta ble et sjal! Veldig kost dette altså. Varmer sånn deilig over skuldrene. 200 gram var dette nøstet på. I sånn flerfarget garn. Når sjalet var ferdig så var det 2 tråder å feste! Veldig kjekt! Legg opp 3 masker og øk med en maske i hver side annenhver pinne. Strikk alle pinner rett! Enklere kan det vel ikke bli…..:-) Pinne nr. 7.

 

 

Så nå skal jeg fortsette på genseren min. Har ikke fått strikket på den. Ville ha ferdig dette sjalet altså! Og håper på Kreta tur til sommeren også da. Så da blir det nytt besøk i denne garnbutikken i Chania! Får ta noen bilder med sjalet på meg en dag. Men bildene jeg tok nå så ikke ut i måneskinn…

 

Gjør alltid det rette. Det gleder noen og forbauser resten.

8 kommentarer

Siste innlegg