sitt ikke der å kop – ta ut Coop

 

Jeg er medlem av Coop og det blir et øre her og et øre der! Ikke så mye, men i løpet av et år så blir det noen kroner. Jeg handler mange forskjellige steder, men husker på bruke appen på telefon når jeg er innom Extra her på Kråkerøy. Det er som regel litt rabatt også på forskjellige varer på butikken! Og titter også på kundeavisen! Ta med seg det som er…Extra er vel dyrere enn Rema, men har blitt rimeligere..Og så sparer man opp noen kroner og i slutten av januar var det klart til å overføre.

 

Pengene ligger jo i medlemskapet da, men lurt å få pengene tilbake på sin vanlige driftskonto! Jeg hadde litt over 600.- opptjent i 2020 . De førte jeg tilbake og er sikkert handlet for. Jeg satte ikke de pengene inn på sparekonto for jeg trengte dem her og nå!

 

Men poenget mitt er – overfør pengene til din vanlige konto. For dette går ikke automatisk!!!

 

Gjør det i kveld så er det gjort…alle monner drar! Og har du ikke Coop kort så er det kanskje på tide å skaffe seg et! Jeg angrer ikke i hvertfall! Mange bra tilbud bare man følger med i svingene…Og ikke handle når man er sulten og sånn. Det er regel nr. 1..

 

Sånn går nu dagan…

10 kommentarer
    1. Kjempelurt – jeg har vært inne og snoka – og har noen kroner der…. tenker at jeg skal vente litt før jeg overfører dem kanskje…. tvungen sparing, hihi…..! Jeg handler stort sett på Coop – men også på Kiwi innimellom…! Prøver å være flink til å bruke Coop-kuponger og følge litt med! Klem <3

      1. Kjekke kroner å overføre. Jeg brukte mine til å handle med. Da fikk jeg en gratis handel den uka! Du får overføre til en høyrentekonto så det blir noen renter 🙂 Coop-kuponger er kjekke. Det er som regel ting man trenger som det er salg på. Skummet melk, egg, kaffe og brie…hehe…og IFA 🙂 God natt….

    2. Vi fikk hele 2.200,-
      Vi har handlet mye maling iår i tillegg til husholdningsartikler.
      Vi har ikke overført pengene enda, men det haster ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg