satt meg litt inne – måtte ha litt mat og en pust i bakken

 

Ikke kommet meg på badetur enda. Blir vel senere i dag. Varmt og godt, og innom flere butikker og slikt tar på en gammel skrott i varmen. En tur på kirkegården hos min pappa også. Det stekte sola rett i hodet på meg der jeg ordnet på grava. Hvorfor dro jeg dit i dag? Jo, pappa hadde blitt 91 år i dag. Men døde for snart 4 år siden. Handlet for mamma i bygda der og en tur innom henne også. Pratet litt og sånn. Så kom hjemmesykepleier og da dro jeg! Liker ikke blande meg opp i den jobben! 

 

Som sagt akkurat kommet hjem og skal titte litt rundt i hagen. Må vel vanne litt. Utrolig, men sommerblomstene er fine i år! Blir sikkert en tur og bade etterpå. Føler meg litt hot akkurat nå!

 

 

Kjøpte denne på Søstrene Grene på lørdag. Utrolig god – har epletrær jeg. Men de bare 2-3 år gamle så ikke nok til noe annet enn å knaske et eple. Etterhvert så bærer de sikkert mer frukt! Og da blir det sikkert produksjon her i heimen…hehe…

 

 

 

God ettermiddag sier Solliv 

12 kommentarer
    1. Voldsomt varmt i dag 😮 Men jeg er heldigvis mye inne med air condition på jobben 🙂 Så fin du er på håret med sånn bade-rufs 🙂

      1. Tusen takk, hot I dag altså…Ja fikk krøller…surrer håret i en strikk vet du og håret er altfor langt..Men har ikke hatt ork til noe frisørtime nå…Skal bestille til uka! 🙂

      1. Tusen takk, fikk vært på campingen nå og der var 3000 andre fra Kråkerøy også… 🙂 Ja, viktig å huske på bursdager -selv de døde..Og titte innom mamma må man jo gjøre..Og mat må ho ha 🙂 God klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg