Samarbeid mellom Fonus begravelsesbyrå og Dyrebeskyttelsen

 

Jeg er medlem av Dyrebeskyttelsen. Vært det i flere år og betaler 50.- pr måned. Kan betale mer også, men det er minstebeløpet. 600.- årlig for å hjelpe dyr – det er kostnad som går fint for meg. Alle vet at Dyrebeskyttelsen hjelper dyr som er hjemløse og trenger nye hjem! Dyr i nød og dyr som trenger hjelp. Jeg får et blad som heter Dyrenes forsvar – vet ikke helt hvor ofte det kommer ut jeg. Pleier ikke å lese det så grundig, for det er mange triste bilder! Men mange koselige også da, men det er jo de triste dyrene jeg husker! 

 

Men noen ganger dør eieren før kjæledyret. Mange “arver” også et dyr, det er ikke alltid til det beste. En av jobbene til Fonus er å knytte enslige mennesker med dyr som trenger et nytt hjem. Fonus skal altså bistå Dyrebeskyttelsen Norge med omplassering av dyr som har blitt overlatt til seg selv etter at eier har gått bort! Dyr og mennesker skal altså finne hverandre ❤️

 

Får håpe dette samarbeidet lykkes!

14 kommentarer
    1. Det er et flott tiltak! Alle de hundene vi har hatt, 7 stykket totalt de siste 27 årene har vært omplasseringshunder
      Det er fint å gi hunder et hjem når den forrige eieren av en eller annen grunn ikke kan eller vil ha hunden lenger.

      1. Det håper jeg virkelig…Rett nede i gata her ble en gammel mann overkjørt. Han hadde en katt.
        Jeg glemmer aldr den katten som satt på veranda og ventet og ventet på eieren som aldri kom.
        Men katten ble borte. Tror en nabo der nede gjorde slutt med den. Trist…
        God klem <3

    2. God morgen! Jeg støtter gjennom tippinga til Forente poter, det har med katter som er forlatt av sine eiere og blir villkatter. Holder til i Nord Norge. De kommer også til Dyrebeskyttelsen. Et flott tiltak her. Dessverre kan jeg ikke støtte alt.

      1. Nei, kan ikke støtte alt. Jeg støtter med 50.- hver måned + at tippinga går samme vei.
        En flott tiltak jeg har tro på! Fin ettermiddag til deg. klem..

      1. Tusen takk – ja får håpe de får dette samarbeidet til å funke optimalt. Stakkars dyra våre ble jo helt hjelpeløse hvis matmor/matfar dør!

        Ønsker deg en fin ettermiddag…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg