Så var det innendørs i Gamlebyen

 

Jeg tusla og gikk. Ute og inne. Jeg var på marked i Fredrikstad i går. I Gamlebyen. Stedet passer til jul med sjel og ro. Ikke helt rolig inne da. Men tok meg en runde rundt og pratet med forskjellige kunstnere. Jeg kjenner jo et par dem. Det var også kafeteria, det hoppet jeg glatt over. Hadde spist brødskiver og drukket kaffe hjemme før jeg dro. Litt mye ståk for meg som er var på støy! 🙂

 

 

Mye flott å se og kjøpe. Flere bilder jeg kunne tenkt meg 🙂 Mye fint. Dere som var her på bloggtreff i sommer. Kjenner dere sikkert igjen!

 

 

Jeg er svak for glass I alle varianter. Men kjøpte ikke noe. Har egentlig ikke noe plass til slike hus i mitt hus. Jeg kjenner meg selv. Det blir fint en stund og flytter man ting rundt og rundt. Da må jeg kvitte meg med noe annet. Og snart kommer mer julepynt frem også. Jeg må ha litt luft rundt meg 🙂 

 

 

Tok ikke mange bilder innendørs. Men det var boder på boder. Med smykker og garn og honning og pyntegjenstander. Forskjellige strikk. Jeg synes ikke det var dyrt. En skikkelig flott kofte så jeg lå på en pris på 1.200. Tenk alt det arbeidet! Så har du lyst på ei ny kofte til jul. Ta deg en tur til Gamlebyen! 

 

Fin søndag videre..Kaffe her og etterhvert bake litt! 

 

SOLLIV

12 kommentarer
    1. Så koselig å se at du hadde en finfin dag. Jammen er det mye fristende der ute, men som du sier man må velge. Er det plass, trenger man det eller vil det bare bli flyttet rundt? Lurt å tenke seg om ja. Ha en vakker søndag! 🙂

    2. Fin tur,, fikk jo ikke sett meg rundt der i sommer 🙂 Straks baking her også. Har sett Håndball, snart blir det kromkakesteking 😀 En tålamodsprøve 🙂 Nyt søndagen,, klem 😀

    3. Artig kunst det her.. og om man ikke trenger noe kan man glede seg over å se det der det er utstilt 🙂 Så di flotte utendørsbildene også..Og kjente igjen han spillemann fra Norske talenter ja.. Klem og fin dag videre <3

      1. Tusen takk, moro å tusle på markeder. Men må ikke være for mye støy 🙂 Det var skikkelig bra musikk han spilte for oss! Moro å titte litt, men et litt stort bilde på veggen. Kunne jeg tenkt meg gitt…Klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg