roser og feil på blogglista

 

God kveld, denne dagen har gått unna både på jobben og her hjemme! Noen dager bare forsvinner, men andre dager titter man litt på klokka innimellom. Klokka ble nesten 17:00 før jeg var hjemme fra tur og så måtte jeg lage meg litt middag..Ikke rukket å blogge før i dag! Var innom og kjøpte meg noe matvarer, og så var det roser på tilbud på Extra så da ble de med hjem.

 

Små heklede blomster har jeg alltid liggende i en eske. Kjekt når man har litt rester fra et garnnøste..Så kan man jo like godt lage noe ut av den resten også! Skal dele oppskriften en dag. Meget enkelt altså, men litt koselig da. Disse kan brukes til pynt på en duk som her. På et plagg som t-shirt eller en en lue eller hva du måtte føle. 

 

 

 

I morgen er det allerede fredag – blir deilig…Liker fredag og lørdager..blant annet..Litt annerledes og litt forventninger..Rekker jo aldri halvparten av det skal gjøre, men i mitt liv finnes ikke stress! Det blir jeg syk av…

 

Og blogglista er ikke riktig i dag altså. Tallene mine på statistikken viser noe helt annet enn lista her. Virker som det er den samme lista fra dagen før! Så det på morgenen i dag, men har ikke hatt tid til å fundere så mye over det egentlig…Men rett skal være rett!

 

Ha en fin torsdagskveld!

26 kommentarer
    1. Nå ser jeg så mye fin hekling på flere blogger her så nå tror jeg at jeg må prøve å lære meg det atter en gang 😂

      Jeg får ikke opp noe statistikk, men jeg er ny her og tror jeg har gjort mye feil 😳
      Mye å sette seg inn i, blir vel bedre på en pc håper jeg.

      1. Du får lære deg og hekle, det er meget gøy og litt mindre prosjekt enn en strikkegenser. Ting blir ferdig..Du får google noen videoer på nettet. Da har du gjort feil med den statistikken – prøv en gang til eller få noen til å hjelpe deg. Statistikk er gøy…Fin kveld videre…

    2. Det er koselig med roser – skal kjøpe meg en bukett i morra! Skal nemlig være hjemme i helga og ordne litt forskjellig i hagen og sånn! Syns kanskje at blogglista var litt lik gårsdagens, ja….. 🙂 klem

        1. Hihi…. det er veldig rart å være hjemme…. jeg eeeeelsker jo å fyke avsted lissom…… men er faktisk totalt bånn sliten au….. 4 mnd overtidsjobbing kjennes mer og mer for hvert år….. gooood klem <3

    3. Søtt med sånne små pynteblomster. Jeg har selv heklet blomster til pynt på luer. Men det fungerer jo like fint på bordet ser jeg ♥
      Jeg følger ikke så veldig med på blogglista alltid, men har merket meg at jeg ligger på samme plasseringen i dag for 3. dag på rad mener jeg å huske. Synes jo det er fantastisk å være på den lista uten å ha skrevet et eneste ord på lange tider 🙂 Veldig gøy da ♥ Men i dag fikk jeg skriblet ned noen ord endelig 🙂
      Nyt helgen når den starter. Det er deg vel unt ♥
      Klemmer ♥

      1. God morgen…Jeg blogger jo hver dag og da er lista en del av morgenritualet her hjemme. Altså titte litt over på
        meg selv eller andre og vennene her inne. Litt gøy. Kjekt å være på lista uten å blogge. Men det er sikkert noen
        innlegg som er populære.
        Blomster er fint og hekle småtteri er gøy. Orker ikke gardiner og sånt lenger. Klem og fineste dagen til deg..

    4. Listen er den samme tredje dag på rad faktisk, jeg sa fra til support i dag tidlig. Jeg merket meg noen med samme antall lesere og plassering dag etter dag 🙄

    5. Fine blomster både di hekla og di ekte 🙂 Jeg sa i fra til support ang lista.. jeg hadde ekstra mange sidevisninger i går.og som deg tenker jeg at det ikke er så viktig men at rett skal være rett… Var noe di jobba med fikk jeg til svar… Klem og fin kveld videre <3

      1. God morgen, er kjedelig…Når man først lager flere innlegg og er litt aktiv så
        er det jo greit å synes ikke sant. 4. dagen i dag med feil…
        De rosene var skikkelig fine og ikke dyre! Tusen takk….Ønsker deg en fin dag! Klem..

    6. det blir nok en orden på statistikken :=) og gule roser er jo så vakre ,elsker gult eg .Stress er ikke bra for noen ,jeg stresser nok ikke ,men etter mye grums dei siste årene så tror jeg att kroppen ikke er helt på topp ennå ,men det kommer seg stadig :=) lager meg gode dager og kviler når jeg må

      1. Stress makter jeg ikke lenger..
        Har vært der og vært utbrent et par ganger. Det er ikke gøy. Så må hele tida tenke på helsa.
        Gule roser er helt nydelig… 🙂 Fremdeles ikke orden på statistikken. Så da gidder ikke jeg å stresse med blogginga..Sånn må det bli. Tenker at det blir noe forandring i oppsettet igjen…
        Men det er sikkert bare til nytte for dem helt øverst! Fin dag videre…
        (matpause her)

    7. Jeg stusset i går, men siden statistikken i kontrollpanelet mitt ikke er helt eksakt, så slo jeg det fra meg da besøkstallene var ganske så like mandag og tirsdag. Men tallene fra i går var høyere, så i dag morges skjønte jeg det med en gang. Surt at den lista ikke kunne hengt seg opp slik at det var en skikkelig elendig dag som bortfalt istedenfor i dag hvor jeg var spent på hvordan jeg ville plassere (hehe)..

      1. Gos morgen…Ja, nå er det 4 dagen den lista har stått pal! Sånn er det. .Veldig kjedelig altså.
        Så jeg gidder ikke pøse på med innlegg akkurat. Vi får si tvi tvi…
        Ja, den kunne stått stille da vi var høyere oppe…..Alt å si vettu…haha…

    8. Jeg har ikke lagt merke til den lista, men leser de faste bloggene. Nydelige blomster både buketten og de heklete blomstene. Koser meg med hekling og uffer meg over vinteren som ikke gir slipp her nord riktig ennå. I morgen er 1 mai og vi får vel mer snø. Må si nå er jeg lei. God helg til deg.

      1. Tusen takk snille deg. For meg så blir det å følge med på lista..Sånn er det jo. Hekling er gøy.
        Håper vinteren slipper taket snart..
        Ønsker deg en fin 1. mai..Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg