prisfesten er i gang

 

God kveld 🙂 prisfesten er i gang. Jeg tok en tur på butikken etter jobb i dag. Ganske utplukket. Skulle nok ha vært innom i går i stedet. Men jeg kjøpte litt på Kiwi og litt på Extra i dag. 

 

Pepperkaker: 4,70 Pepperkakehus 2,20 Melis 2,60 Julebrus: 7,20 Marsipangris: 4,00

Laban Nissefest: 18,90 

 

Så får stikke innom igjen en av dagene også! Alltid moro å kjøpe litt billig. Men kjøper ikke for å lagre. Men jeg får jo besøk i jula, så kjekt å ha litt <3 Tror det er salg på mandler, surkål, riskrem (sånn ferdig pakke) og sikkert flere ting. Men som sagt tomt da jeg kom fra jobb. Må nok stå på trappa tidlig om morgenen, men da er jeg på jobb! 🙂

 

Fin kveld, klem Solliv

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Ja, nå er det priskrig ja. Leste i avisen at man får enkelte varer kastet etter seg med lave priser ja.

      Greit å kjøpe inn litt når man venter besøk. Selv venter vi også julegjester, og det er greit å ha noe å servere 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdags kveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ikke sant, kan kjøpe litt. Men bør jo ikke dra hjem store lass akkurat. Men litt må man ha når man får folk i huset 🙂 klem ti deg…

    2. slike tilbud har ikke jeg fått med meg,kommer meg uansett ikke på butikken før lillejulaften :=) men alltid kjekt å betale litt mindre når julens høytid alltid blir dyr nok fra før :=) må ha litt å kose seg med ja

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg