plutselig var det fredag og plutselig var det snø

 

God kveld, hektisk i dag! Men kom inn nå etter turen. Først jobb, masse møter. Etterpå legebesøk. Så i et kjøpesenter for å kjøpe støvletter. Og så ut å gå! Så kom i mål med skritt-mengden for i dag også. Ute var det glatt. Snøen kommer alltid som julekvelden på kjerringa. Men det begrepet lever ikke lenger. Det er 8. november og det er jul overalt nå. Kjøpesenter fylles opp med julemusikk og nisser og belysning. Her i gata så jeg en nabo rigget til ute-belysningen…Så jula kommer enten du vil eller ikke. Men litt tidlig synes jeg….Liker jul jeg. For det lyser opp litt i mørke vintermåneder. Noe skjer. Vi er sosiale og det er lys i vinduer og hager. Og masse god mat 🙂 Ikke feil det heller….

 

Etterhvert blir det litt mat og fyrer nå i ovnen. Så blir straks litt rolig her også…Titte litt i noen blader. Sette på TV. Se Norge Rundt. Jada, det blir sikkert koselig det 🙂 

 

God fredag, ta vare på dine….:)

14 kommentarer
    1. Du verden,, hektisk dag skjønner jeg 🙂 Godt å få roa deg ned, om du klarer å sitte stille så lenge av gangen 🙂 Riktig god fredag og nyt på alle måter 🙂

    2. Godt å sette seg ned litt ut nyte fredagskveld etter en slik dag.
      Flink til å gå dine mange skritt du. 😉
      Går som regel minst 10000 skritt hver dag jeg også. 🙂
      God helg! 🙂

      1. Tusen takk – det blir mange skritt i løpet av en uke. Noen dager er det 20 000 andre dager er det 13 000. Ut må jeg hver dag da…God helg til deg. 🙂

    3. Du har visst hatt nok å gjøre i dag du også. Ja, snø fikk vi. Veiene var greie på morgenen, og jeg var heldig å komme hjem tidlig. I bakken her sto det biler på kryss og tvers. Sånn går det når de fortsatt kjører på sommerdekk??? Det ble ikke trimtur på meg i kveld, for ryggen verket og hodet dundret. Nå har det gått over, men jeg strikker litt og ser på tv. Kos deg i kvelden. Klem 🙂

      1. Ja, ser den. Koselig når det mørkt. Det lyser opp og er trivelig 🙂 Snøen kom og håper den snart forsvinner, hehe…kos deg med barnebarna 🙂

    4. Kjempeherlig med fredag og helg. Selv har jeg kommet inn på hotellrommet på Røros, og slapper av. I morgen tidlig er det tidlig opp. Frokost kl.07.00. Tenkte å komme meg i seng i rett tid 🙂

      Skal se nyhetene på TV, og så er det natta.

      Så det hadde kommet snø hos dere. Det blir jo litt lysere og renere, for med høsten hører også det med mer skitt og sand som man drar med seg inn.

      Her på Røros er det meldt nokså kaldt, men kaldt her merker man ikke så godt som i Trondheim.

      Selv om jeg ikke er så glad i snø og vintervær så håper jeg på litt julesnø. Er mest glad i vinteren når det er stabilt vær, og ikke is- og holkeføre.

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    5. Foreløpig holdet jeg jula og forberedelsene på armlengdes avstand, men om et par uker setter jeg i gang 🥰 Ja det var en aktiv dag må jeg si 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg