Plutselig litt snø og mennesket bak maska

 

SNØ!!!

 

I går kveld kom det en del snø – ikke noe jeg er glad i altså, men lufta blir frisk og fin og det er vakkert! Men alt blir jo mer trøblete, og jeg takler slikt dårlig! Men når man ikke er så avhengig av bil lenger så er det akkurat som 3000 kilo flytter seg vekk fra mine skuldre

 

Nå jobber jeg ikke hver dag  og bruker heller ikke bil de dagene jeg jobber! Føler at det er et problem mindre her i livet på en måte, hvis dere skjønner meg nå! For snø betyr glatte veier og alt det som hører med! Snø er best på julekort er min mening! Jeg går/står ikke på ski lenger heller, sol og blå himmel og 8 grader varmegrader er det optimale vinterværet, hehe…I hvertfall for Solliv som er sol- og badedame! 

 

 

 

 

Sommer og sol og på tide med bilder (fikk ikke merket disse, men lar det stå til) av seg selv! Vi trenger å se mennesket bak maska ikke sant ❤️

 

 

Ha en fin fredagskveld!

 

 

18 kommentarer
    1. snø er vakkert bare det ligger i ro ,neste uke skal det regne mye hos oss ,da blir det slaps og søle ute og stor fonnfare det liker jeg ikke,vi får glede oss til fine varme og lyse dager igjen :=)

    2. Jeg er glad i snø, men enig i at det ikke er noe å være ute i bil i før det er ferdig måkt, og strødd ☺
      Fine bilder av deg, og veldig sommerlig 😀

      1. <3 Vi er enige – julekort og snø er tropp vettu! Det får andre ta seg, trenger ikke tenke på det akkurat.
        Sol og varme er nydelig.

      1. Jeg trenger ikke snø i jula heller jeg. Jeg er den som ikke trenger snø ..nå har det snødd masse og helt sikkert
        vanskelige kjøreforhold her i Fredrikstad,,,,
        Men mange er som deg og ønsker hvit jul.

    3. Snart er det sol og sommer igjen for Sol!!!! Men det er da så vakkert med snøen. Bare den ikke smelter så det blir glatt. Det liker ikke jeg heller. God helg får du ha, og julestemning ble det i snøen. Klemsiklem:)

      1. Tusen takk, føret er ikke godt i dag. Må til byen, men går og tar buss hjem tenker jeg.
        Plutselig er det vår og sommer <3 elsker…klemmer.

      1. Ja, så bra. Det er virkelig en påkjenning å legge seg når det er snøvær på kvelden.
        Vet aldri hvordan veiene er en tidlig morgen!

        Pluss masse jobb ved å måke frem bilen og gårdsplassen!

    4. Der var det blitt vinter i sør. Sjarmen jo, med dette landet vårt. Masse årstider, hulter til bulter. Her har det vært tosifret minus ganske lenge nå. Perfekt. 🤗 God advents helg. 🤗

      1. Tusen takk, snøen kom og forsvinner i løpet av noen dager tenker jeg.
        Nå er rundt 0 grader. Tosifret minus er greit det, hvis det ikke blåser!
        God lørdagskveld der i nord..klem..

    5. Jeg er enig med du – snø er best på julekort og bilder! De skaper bare mye jobb og vansker med å gå i skauen…. hihi…..! Fine bilder her, Solveig – god klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg