Pakke ned sommeren 🌤️

 

God ettermiddag denne søndagen! Den store ryddedagen! 

 

Det blåser……..Og det har blitt blåst i klesskapet mitt! Ryddet…Jeg kjøpte noe praktisk på Ikea sist jeg var der. Poser med glidelåser til å pakke vekk ting i! Utrolig kjekke.

 

Så i dag har jeg endevendt klesskap og tatt bort de aller tynneste sommerkjolene + andre klær i tynne stoffer! Har mange andre kjoler som jeg kan bruke utover nå! Har også pakket vekk litt annet som jeg ikke vil gi fra meg, men jeg må ha litt kontroll og oversikt i skapet mitt! Nå er det jo jobb igjen og jeg må kunne ha god kontroll på hva som passer sammen i et antrekk på jobben! 

 

Etter det var gjort, så tok jeg en sjau der ute i hagen! Det har jo blåst fryktelig her noen dager! Blomster var veltet og kvister brukket! Heldigvis har det gått bra med tomat-plantene mine! Det blir sykt mye tomater i år! Alle plantene har jeg sådd fra frø! Først på kjøkkenbenken og så har jeg bare satt plantene ut på verandaen i større potter etterpå! Ikke noe drivhus! Det kommer sikkert bilder etterhvert…🍎

 

 

12 kommentarer
      1. Håper på fine dager utover, bare det får blåst seg ferdig…Mer vind her i morgen!
        Så får satse på kjolevær utover også! Når sommeren kommer litt tilbake sånn på tampen.

    1. Det har blåst sykt mye i det siste ja….. mye å rydde opp i! Klesskapet mitt er omtrent det eneste stedet i huset det er rot…… jeg liker ikke å rydde der, men nå skal jeg ta til meg at det må gjøres! God klem <3

      1. Deilig å rydde i skap. Disse posene var praktiske. Rommet mye og når man var ferdig så ble det nesten som en koffert. Altså posene var firkantet og kan stables i kott… I skap på loft eller under senga.. Og slike poser tar jo ikke plass når de er tomme. Slik som plsstkasser gjør. God klem..

    2. Nydelig lys fra Løiten! 🤩 Det skulle ha vært ryddet i skapene her også, og ikke minst i junior sitt. Han har vokst ifra endel, og da er det ikke noe poeng at de tar opp plass. Smart med de posene! 👍

      1. God formiddag! Klassisk rose fra Løite lys er vakker. Så skal absolutt handle disse i flere farger.
        ..
        Kjekt å rydde litt, og jeg har alt for mye klær egentlig…Men man har jo spart opp gjennom flere år..
        Klassiske klær man ikke kan kvitte seg med. Og klær til jobb må man jo ha..

        Disse posene var kjekke, kostet vel 39.- og ble store som kofferter når man åpnet og begynte å legge klær i. Og praktisk med glidelås rundt hele! Kan stable opp på hverandre eller henge opp! Rusta har jo noe lignende, men disse fra Ikea her var gjennomsiktige og som sagt firkantet og sikkert dobbel av størrelsen til de Rusta har.

      1. Nå er det annen værtype ja! Så vi må nok det! Sånn er det her i Norge – sommeren er kort!
        Og i år hadde vi sommeren i mai! Ha en fin dag på jobb!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg