På tide med vakker musikk

 

17. februar går mot kveld og natt..En regnfull dag! Fra morgen til kveld..Sånn er det i blant, men man må finne glede i alt annet..Selv jeg liker ikke regn som pisker meg i ansiktet. Men tur har det blitt og jeg er fornøyd med det jeg! Men var ikke dagen for å bestige høye fjell eller gå til sjøen..Men deilig med luft i lungene er det alltid! 🥰

 

Og sitter man litt rolig så finner man glede i ting man har rundt seg..Et varmt hus, mat i skapet og gode rause  kopper med te som varmer innvendig. Strikketøy, lesestoff, bloggvenner ❤️ TV er slått av for kvelden..Synes den stillheten uten TV er flott…Nå tenker jeg ikke på lyden, men lyset…Feste blikket andre steder er helt ok det, synes jeg.. 

 

 

Lykken er som en sommerfugl..En sommerfugl er ikke lett å fange! Ikke at jeg prøver på det heller, men fange den med mobilkamera..Det er ikke så lett, den første sommerfuglen, gjerne en sitronsommerfugl..som flakser av gårde…De er så FINE 💛

 

Jeg prøver meg på en video med DDE nedenfor her..Men aner ikke om det skjer noe..Vi får se, jeg tester ut. 

 

 

10 kommentarer
    1. Ut må vi jo – på tross av det været her da! 😉 og jeg er så enig – den gode stillheten, den liker jeg godt! Ikkeno tv og ikkeno lyd (sånn er det her alle kvelder i arbeidsuka…. helt nødvendig…)! Og du, som det ihuga DDE-fanset jeg er….. love it! 🙂 klemmer

      1. Stillhet og minst mulig lys som forstyrrer..Det gir ro for meg. TV som står og suser i bakgrunn da holder jeg på å gå i dørken altså..Husker det var alltid sånn ute hos mamma og pappa..TV stod alltid på, det gjør den ikke her og heller ikke lyd når den er på..Jeg må ha ro til egne tanker <3
        ..
        DDE er bra, god stemning når man hører på dem…Klemmer i regnet…I morgen vil vi ha SOL

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg