på en rosa sykkel med vind i håret

 

God kveld i stua! Er jo der vi er nå. Dårlig med sus i serken og flagrende hår også. Men ut på tur blir det. Men en knallfin sykkel var det. Til pynt, ser ikke ut som den blir brukt så mye nå altså…Men jeg ble glad i hvertfall. Øyet fanger og gir signal til hjernen…Glede…<3

 

En Hvitveis

 

 

Mange Hvitveis på min vei i dag. De er helt skjønne…Skal sikkert være liten H i Hvitveis…Men for meg så er en blomst en VENN <3 En venn har et navn! Med stor BOKSTAV.

 

 

Gullstjerner er også meget vakre! Alle blomster er fine i grunn. Her lå jeg på alle fire i en hage..Håper jeg er tilgitt! 

 

 

En fin kveld til alle og nå er er det kjekt å være blogger <3 for et samhold vi har! Klem Solliv 

10 kommentarer
      1. Vakre blomster dette. Kommer nok til deg også…
        Kjekt å male litt….Artig å pynte litt ute i hagen dette <3 med en rosa sykkel…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg