Ordet er fritt – men bann ikke i kirken

 

Men dere…

 

Sover dere i timen? Hallo dette er blogg, men jeg kan ikke se et eneste innlegg om hva DU mener om at Stoltenberg blir sentralbanksjef! Det er jo mange folk med meninger her inne om så mangt!

 

Jeg mener at at han ikke burde søkt – på grunn av at han er kamerat med Støre! For meg blir det for mye gutteklubben “Grei” – enkelt og greit. Kunne sagt masse om den saken jeg, men synes det var upassende!

 

Ordet er fritt og hva mener du der ute?

 

 

hvem hva hvorfor

16 kommentarer
    1. Jeg mener han ikke burde få stillingen. Jam er venn med Storesøster, med han Tangen som leder oljefondet.
      Håper hun dama som har gått gradene i banken får stillingen

      1. Jeg håper også på henne dama. Men at hun vært en mann hadde hun rykket opp tenker jeg. Men verden er ikke slik… Dessverre.
        Håper jeg tar feil.

      1. Tusen takk og fin kveld til deg…
        Støre har ikke innfridd er min mening. Vanlige folk ….og det der. Klø meg bak!
        Vi vanlige vil alltid bare være vanlige og usynlige…

      1. Ja, jeg har fulgt med en del. For dette synes jeg har vært litt snodig på en måte.
        Og jeg finner det litt vanskelig å forholde meg til! Men om en ukes tid så vet vi mer!
        Synes ikke Støre gjør jobben sin, han kunne satt ned benet her.
        For jobben til Jens løper vel ut nå i løpet sensommeren. Egentlig er han vel langt over 60 også, ikke
        at alder bestemmer her altså! Men han vil vel ha dette på karrieren sin også da!

    2. Syns igrunn det blir altfor mye styr! Han burde skjønne sjøl at han ikke kan søke. Støre burde passe på hva han svarer på av spørsmål – og bestemme seg for å si sannheten med en gang. Grrr……

      1. Mye styr og de bytter på å klø hverandre på ryggen!
        Håper Siv Jensen har søkt. Hun har topp utdannelse innen faget!
        Men hun har nok ikke søkt, da hadde det stått i media!
        Støre må ha god hukommelse hvis han skal gå rundt og bløffe!
        Klem får du 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg