oj oj oj – så glad du skal bli

 

Hei igjen………….Regn i dag også..Bra det. Titta på bilder fra Halden, er jo ikke langt unna herfra. Der var det masse snø..Nei og nei, det trenger vi ikke nå altså. Nå er det snart 1. mai og 17. mai og etterhvert pinse og sommerferie. Masse høydepunkter og våren og sommeren er jo her hos alle etterhvert..Vår er det virkelig!

 

Fuglene synger kjempehøyt. Jeg hører de veldig godt i år. Men mange har skarpe lyder. Og det har jeg ikke noe problem med egentlig.. Lurer på når det er klart å reise en tur med buss eller tog jeg! Dagstur…bare titte litt rundt. Slik som å dra til Halden, tusle rundt på festningen og sånn. Kan jo ikke være så farlig eller utsette andre mennesker for smitte på der vel..!

 

Det er mye man lurer på i disse tider. Mange spørsmål og få svar lissom! Og fikk akkurat melding at feieren kommer til uka. Kjekt å få feiet pipa og da er del slutt på fyringa for denne sesongen. Men har jo ikke vært kaldt i vinter. Så masse ved igjen, enda jeg bare kjøpte ved i sekk i år. Rett og slett ikke greid å bruke opp alt. En mild vinter her hos oss 🙂 Og er ikke lei meg for det! Snø og kulde er ikke meg rett og slett. Trives ikke med det. Sol og sommer og late dager på svaberg. Ja, der finner du meg! Solliv <3

 

 

 

Minner igjen om, det er fremdeles lov å ringe en venn eller to..! Vi sitter jo å trykker på telefonen ganske mye i løpet av en dag. Men faktisk er det fremdeles mulig å ringe med en mobiltelefon også! 🙂 Mange mennesker sliter der ute vet dere..

 

En fin dag til akkurat DEG!

10 kommentarer
    1. Typisk vår med variert vær..Er så fint med fuglesangen og bra du kan høre den også <3 Det går vel ann å reise med buss og tog nå.. ? Her går i alle fall toget..men man vet jo ikke hvor fullt det er så det blir jo problemet da..jeg kjører uansett bil.. 🙂 Jeg liker variasjon i årstidene..men favoritten er sommer 🙂 Glitrende fint bilde av deg <3

      1. Får håpe det går og reise med buss og tog snart. Liker å ta turer jeg og da liker jeg ikke bruke bilen! I dag var det kaldt igjen…huttetu….variasjon fra helgen 🙂 Tusen takk, det glitret bra bak der sjøen..! 🙂 Klem.

    2. Åja,, regn er bondens velsignelse i våren. 😀 Her titta faktisk sola inn i dag. Hadde et telefonmøte i morgenstunden. 🙂 SÅ da fikk jeg med meg det. Blir spennende tider fremover.. hvordan land og folk kommer til å være 😀 Nyt og kos deg 🙂

      1. Deilig med regn helt klart…Kaldt og surt ute, men deilig og friskt. Og trenger vi altså…
        Spennende tider ja….Klem til deg 🙂

    3. jeg tror en kan reise med bussen nå ,men lurer på om alle må kjøpe biletter på nett i forkant,hvet ikke om det gjelder alle bussruter ,det er ikke godt for disse bybussene som kjører rund en gang i timen,kan vel ikke planlegge en slik tur på samme måte som en planlagt tur litt lengre unna

      1. Ja, må bruke en app eller noe på telefon en tror jeg. Kan ikke betale hos sjåfør…Jeg får sjekke litt. Må jo gå an å ta en buss snart…

    4. Vinter, snø og kaldt er ikke meg heller. Så nå går vi inn i den tiden som er best for min kropp og sjel i alle fall 🙂
      Er litt godt å ta seg noen turer bort av og til i disse tider. Og det burde jo være greit å med buss og tog. Bare man ikke sitter klin oppi hverandre. Men jeg tar jo sjelden buss eller tog, så jeg må innrømme at jeg ikke helt har kontrollen på akkurat det reglementet.
      Kos deg i kvelden ♥ Klem ♥

      1. Tusen takk, vi er sommermennesker vi. Liker sol og varme..
        Får sjekke ut litt. Skal ikke på langtur. Bare tenkte å ta toget til Moss eller Halden en dag. Og buss rundt her i distriktet. Liker sånn små dagsturer! 🙂 Klem og fin kveld..

    5. Deilig med varme og sommer… jeg er jo heller ikke akkurat en snø-menneske…..! Håper vi snart kan fyke litt rundt ja….. og du – ja, det er viktig å ta en telefon til noen …. 🙂

      1. Deilig med varme og sol og bad….snø var greit da jeg var liten! 🙂 Telefon er greit altså…<3 De fleste har jo en telefon i huset..:) klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg