Og dette shoppet jeg på markedet

 

Mange innlegg i dag, men har vært litt tynt ellers i uka. Blir vel lite tid i uka som kommer også tror jeg. Men ser an..Får jeg tid så lager jeg litt innlegg. 

 

Skikkelig rosa ullvotter som er foret. Hadde de i mange farger da. Sånne jordfarger + rosa. Jeg elsker rosa. Så da ble det rosa. Fikk beskjed at de er fine i kulda. Holder fingre varme i 35 kuldegrader. Har savnet gode votter altså. 

 

 

Så ble det gode varme tynne strømper. 2 par. Fine å ha i støvletter. Liker ikke sånne ragg-sokker jeg 🙂 Men er det kjempekaldt så må man jo ha det! Jeg fryser mest på fingra. …Alltid gjort <3 Det var det jeg handlet på markedet. Til meg selv <3 Skal på flere markeder så da shopper jeg vel litt til gutta tenker jeg..

 

Klem Solliv

14 kommentarer

Siste innlegg