nyter radio og finner roen

 

God kveld! Når klokka blir sånn 22:00 da kjenner jeg roen kommer flygende..Sitte sånn. Rolig. Høre på radio. Strikke litt. Timen mellom 2200 og 2300 er den beste på hele døgnet. Den er litt magisk. Da slapper jeg av på en veldig fin måte. Litt te i koppen og radio som spiller alt mulig forskjellig musikk. TV er aldri på hos meg. Kun til nyhetene og et par andre programmer. Det er sikkert hørselen som gjør at jeg ikke koser meg med den. Kanskje. Eller er jeg bare rastløs.

Kjeder meg fort. Blir litt passiv synes jeg. Strikke og se TV går ikke for meg. Fordi jeg er avhengig å titte på teksten hele tida. Hører jo ikke hva som blir sagt! 🙂 Radio går fint. Men mye prat da slår jeg av. Liker best musikken. Akkurat nå er det P4 og kjærlighet uten grenser. Fint program…..

 

Nyt kvelden på din måte da…

 

14 kommentarer
      1. Veldig koselig det. Men må ut og kjøre nå. Hente sønn min som kommer hjem til jul. Han kommer med toget nå <3 Så blir litt sen leggetid på meg i dag. Men får gjøre alt klart. Pusser tenner og slikt.

    1. Radioen står på her fra jeg står opp til jeg legger meg. Tvn er i kjellerstua. Jeg ser aldri på den. Noen hevder den slutta å virke for et halvt år siden.
      Men radio er fint NRK P1 her. Alltid P1

    2. Ja det er fint å høre på radio av og til 🙂 Jeg er glad i TV og serier og filmer så det blir en del tv på kvelden hos meg når jeg ikke er ute på annet. I går sovnet jeg faktisk i stolen klokka 22.00 og måtte krype til køys. Tidlig oppe og tidlig til sengs…………… hehehehehehe Ønsker deg en god dag der du er! klem

      1. Har skjønt at du liker serier og film…..hehe….Siste filmen jeg så TV er mamma mia 🙂 Men radio koser jeg med…stille og rolig. Klem til deg…

    3. Her er alltid tv’n på fra 19.30 til leggetid. Aldri ellers. Men vi har jo ikke tv oppe i stua, og det tror jeg er veldig ok. Har aldri på tv’n når jeg er hjemme aleine. Ikke radio heller, sånn til vanlig. Men i det siste har jeg faktisk klart å strikke og se på tv samtidig. Hvor mye jeg følger med på den kassa er ikke godt å si, men får sikkert med meg like mye som drømmemannen som sitter og dupper rett som det er. En stund var lyden så vanskelig for meg, orka ikke all den lyden hele tiden. Men fikk jo i oppgave fra tinnituslegen min at jeg bare måtte utsette meg for slik støy … og det er bedre det, enn å sitte i hver vår etasje om kveldene. Men radio på hele dagen, det klarer jeg ikke. Dessuten har vi vel lyden ganske lavt på i forhold til andre. Tror jeg. Jeg hører jo, men oppfatter det meste bare som støy. Blir sykt sliten av slikt.

      1. Mye bra med TV sikkert…Men for meg er det bare støy 🙂 Radio slapper jeg sv med. Den er der, mens jeg gjør noe annet. Folk sliter med forskjellige ting ja …ikke greit…Men fin kveld til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg