nye lampa jeg kjøpte som jeg aldri fikk ut av hodet

 

Hei igjen, – jeg må jo fremsnakke denne lampa. Så denne lampa en dag jeg var i byen og glemte den aldri. Så den måtte kjøpes. Jeg kjøper jo egentlig veldig lite både av klær og til huset. Men moro med noe nytt innimellom. Og jeg hadde et nydelig bord som trengte en lampe. Bordet er fra Hødnebø. Kjøpt for mange år siden og kosta flerfoldige tusen. Så har jo ikke kommet frem det heller, borti en krok det står. Bare stått der med noe ræl på..

 

 

Skjerm i blå velur. Lampa er ganske høy. Tenker en meter. Svart ellers. Jeg er jo veldig glad i svart som interiør. Ikke bare svart da, men som en helhet. Så kommer fargene rundt dette svarte. 

 

 

Likte den godt jeg, skal se etter en blå vase eller noe som passer rundt der. Nå bare samlet jeg litt rundt for å vise dere høyden på en måte. All pynten på veggen er kjøpt på loppis. Bildet til en tier. Og Det andre har fått litt spray med gull/kobberfarge-maling. Var jo svart, men akkurat dette ble finere med gull.

 

Kos deg videre, skal lage litt mer plomme-syltetøy jeg nå…

10 kommentarer
    1. kjempefin og passa perfekt på bordet der, og lys gir fin stemning nå som høsten er her 🙂 Alltid vært glad i blått til interiør… Så fine farger i forrige innlegg også 🙂 Lørdagsklem <3

      1. Tusen takk, fin lampe uten for mye dill på. Ja, fine farger. Sølv takler jeg ikke på interiør. Så holder meg til dette svarte pluss pluss..

      1. Tusen takk, lurt det og tenke litt og ta bilder og komme tilbake senere. Ikke lett hvis det er salg da, men denne var det ikke salg på. Akkurat kommet inn på butikken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg