nydelig vær i dag – snart komme meg ut! Og finne lykkepillen!

 

God formiddag. Snart komme meg ut en tur! Hvor aner jeg ikke..Tar det på sparket! Det er jo lørdag og fri…Ingenting som haster vettet av seg…Det er bare meg og klokka. Så deilig…Har bare puslet litt her inne først. Det blir rot og skrot! Selv om ikke huset er fullt! Sånn er jeg laget. Liker å ha det nogenlunde ok i heimen. Har ikke støv på hjernen – det funker ikke. Med stort hus og hage og jobb alt det der! Det makter man jo ikke! 

 

 

Bare litt bilder fra Smertudammen her på Kråkerøy. 

 

 

Et fint sted å samle energi. Bare en gåtur hjemmefra meg!

 

 

Vakker plass!

 

 

Sitter her og tenker på all den flotte naturen som finnes der ute! Det gir mening å komme seg ut både 1 og 3 ganger hver dag! Rett og slett en lykkepille! For tiden er denne lykkepillen litt gylden og gul…Jeg er ikke 100 % prosent høst! Men liker høsten. Den har noe eget over seg…Noe fredelig og avslappende! Selv om jeg mister det jeg liker aller best her i livet. Nemlig det å dra på stranda og svømme! Men jeg lever på minnene frem til våren igjen..og kanskje en dag blir jeg vinterbader! Aldri for sent å følge drømmene sine!

 

Kos deg!

14 kommentarer
    1. For noen nydelige bilder du har tatt nå Solveig <3 SKikkelig gull du har funnet 🙂 Ja, deilig med tur. Men i dag ble det innedag. Blir utedag i morgen tenker jeg 🙂 Litt i alle fall 😉

    2. Nydelig å se. Ja, det er godt å komme se ut i høsten også. Her ble det tur med unge slekninger i går og det var så koselig. Vi gikk dit vi pleide å gå når de var små og minnene kom tilbake for oss alle. I dag blir det en liten tur for meg selv etterhvert, men jeg har allerede vært ute på terrassen og nytt sola litt da. Ha en fin søndag 🙂

    3. Jeg liker høsten kjempegodt, for luften er så frisk og fin. Nå har det vært hustrig og småsurt hos oss, og da er ikke leddene mine så samarbeidsvillig. Dg blir det at jeg går på tredemølla i stedet for å gå turer ute. Så kommer jeg ut av “hiet” til våren 🙂

      Kjempefine og nydelige bilder du har tatt 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg