Ny morgen igjen og kjente side om side

 

Da er det igjen morgenkaffe og blogg. Det er sånn det har blitt, rutine. Titter over blogglista og ser om det er noen innlegg fra kjente eller andre innlegg som jeg titter innpå! 

 

Men at både Monairens  og Utifriluft står side om side på blogglista har jeg ikke sett før. Den ene står opp og den andre legger seg! Sånn er vi mennesker. Forskjellige behov <3 – Så ble god morgen og god natt! To flotte bloggere begge to! Fine blogger som jeg leser hver dag! 

 

Det er kaffe her hos meg i hvertfall <3 Det er noe jeg må ha for å få kroppen i gang. Etter at jeg har tittet over bloggen blir det andre nyheter. Men blogg først. Og til slutt Finn – der ser jeg på hyttemarkedet. Viktig å ha en drøm. Bor jo bra her på øya jeg, men et lite sted å dra til innimellom hadde ikke vært dumt. Sagt det før og sier det igjen….Sånn er det med den saken! 🙂

 

Husk stå på og møt dagen med god selvfølelse og strutt for det menneske du er. Du er det beste!

 

Foto: Solliv – Høst her på øya. Et lite snitt av fargerik verden!

14 kommentarer
    1. god morgen,ja kaffe må en ha når morgenen er her,nyter min første kopp nå jeg også :=) ser på god morgen norge,har spist haregrøten min og fått på en vaskemaskin med klede :=) hva dagen vil bringe får vi se,litt tidlig å gå tur ennå for det er mørkt ute og kanskje jegere,skal lese litt blogger jeg også,ha en fin dag da

    2. God morgen, eller formiddag nå da. Er vel omtrent samme rutine her. Barney er litt mer tålmodig om morran blitt, så jeg får studert blogglista og noen andres blogger før vi går ut 😉

    3. God formiddag 🙂 Nå er jeg våken igjen. Skal begynne på ny runde med kaffe og prøve å begynne dagen jeg også. Hvis jeg tar gåturen først…altså etter kaffen. Da blir du glad vel !?
      Ha en fortsatt fin dag, og takk for linken 🙂 Det var forresten et helt nydelig høstbilde du har tatt!!

    4. Fargerikt og flott høstbilde 🙂 Ja det var ulikheter side om side..hehe.. Jeg har drukket to kopper kaffe i dag..som regel den kaffen jeg drikker i løpet av dagen..kan ikke drikke på kvelden da blir jeg liggende våken.. Kos deg med hyttedrømmen… Klem og fortsatt fin dag til deg <3

      1. Tusen takk, ulikheter på sitt beste <3 sånt må man lage litt humor av. Kaffe er ok med et par kopper ja. Etterpå er det ikke så godt. Kaffe om kvelden går ikke. Da blir det te 🙂 Klem til deg og fin dag!

    5. Fine høstblader! 😊 Må nyte de så lenge de er fargerike, snart er det bare en råtten brun masse igjen. Hehe. Har vært litt i ryddemodus i dag jeg, så veldig fraværende her inne da… men nå har jeg tatt kvelden i sofaen. Fin kveld til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg