noen ganger prøver jeg å bli bunnblogger

 

Hehe, noen ler sikkert godt nå, og tenker sitt. Solliv er da ingen toppblogger? Det var ikke det som var poenget mitt. Poenget er å lage 0 innlegg slik at at man havner på nederste plassene på topp 100 lista..Men man havner ikke der heller. Det blir litt sånn mellom fugl og fisk. Får jo  en del trafikk innom selv om det ikke kommer noen nye innlegg! 

 

Lage innlegg på morgenen rekker jeg ikke, men kan lage på kvelden og sette på et klokkeslett når jeg kan legge det ut, eller jeg kan lage det som en kladd! Blir ikke gjort det heller…For liker best å skrive der og da og legge ut med det samme! Men kan jo kanskje tenke endring, men man tjener jo ikke noe på dette og da gidder man ikke stresse heller. Da blir man kanskje litt sånn avslappet…det haster ikke. Blogg er bare blogg! Kanskje begynne med litt reklame igjen, for det gir litt mer mening å tene noen kroner altså! Og dette samarbeidet med blogg.no gikk jo ikke og har ikke prøvd igjen. De vil ikke ha sånne sammensurr-blogger som meg i avtalen sin. Det er ikke penger å hente sikkert…Gidder ikke krysse noen her eller andre steder. Sånn er jeg…

 

Noen mennesker er mer verdt enn andre. Noen tjener millioner og andre tjener knapper og glansbilder og må rote rundt for å finne noe til middag som ikke koster skjorta! Det er noe jeg tenker mye på – hvorfor en jobb er så mye mer betalt enn en annen jobb! Utdannelse teller en del, men ikke alt. Noen kan klatre selv bare med livets skole! Nå er det for sent for meg, tenker at trygda mi kom inn på kontoen i dag! Skattefritt til og med, så det får være veldig bra! 

 

Skal straks gå en tur – det er i hvertfall BONUS

 

 

Fredagsklemmen kommer susende…

 

 

18 kommentarer
    1. Er jo rart med at noen tjener millioner mens andre tjener så vidt til salt i maten. Vel det er nok store forskjeller i bloggverden også. Om man vil ha reklame for å tjene noen ekstra kroner ser jeg ikke noe galt i. Nyt fredagen, og god helg. Klem

      1. God morgen. Jeg forundrer meg og undrer mye over dette med penger. Noen har så. mye at de aldri rekker å bruke resten av livet. En annen går fra lønning til lønning…Og har et helt annet liv <3
        Litt reklame er greit synes jeg da. Her regner det….god lørdag videre. Klem.

    2. Det er ikke mye som er likt og rettferdig. Det er sikkert. Ikke hver dag jeg rekker innlegg. Artig med en liten «topptur» på lista. Men mye mindre stress å havne sånn midt på treet. 🤗 Ha en riktig god helg, klem

      1. Artig med en topptur ja. Du hadde en flott plassering. Men krever en del å bli liggende der.
        Nei, ikke. noe vits i å stresse med denne bloggen! 🙂 God lørdag og klem nordover…

    3. Tja…er jo veldig glad om jeg er blant hundre. Hvis jeg ikke skriver et innlegg en dag.. da er jeg ikke blant det hundre dagen etterpå. Men…det viktigste tror jeg er gleden å gjøre det.

    4. ja du ligger jamt høgt på lista du :)jeg er mer midt på treet,men lar jeg være å legge ut et innlegg en dag eller to ,da forsvinner jeg fort fra listen :=)
      min trygd var på konto i går :=)

      1. Herlig med penger inn, min trygd var inne ved 1000 tiden i dag. Fra KLP ikke Nav.
        NAV får ikke jeg penger fra.
        Ja, ligger sånn 45 + er greit det synes jeg. Men trenger ikke blogge hver dag for å
        ligge blant de 100.

      1. Tusen takk, rettferdighet finnes ikke. Det har jeg skjønt..
        Men mange mennesker har veldig viktige jobber, men er på bunn lønnsmessig likevel.
        Fordi man bare er vanlig ansatt. Særlig helsesektoren burde hatt høyere vekst synes jeg da.
        Det er samfunnskritiske jobber.
        Klem til deg.

    5. Hmmm…. ja en kan saktens lure…. jeg jobber for den lønna jeg har… og har de siste 10 åra hatt to ekstrajobber også…. så kan jeg ha bobilen og nyte livet! Bloggen kommer jeg aldri til å tjene noe på, og det er heeeelt ok …..😘😘❤god klem

      1. Ja, du er flink til å jobbe. Jeg har trygd og jobb..Men tjener jo ikke mye på det akkurat.
        Men går rundt og jeg får spart noen kroner også. Men jeg lever veldig nøkternt egentlig.
        Hadde jo vært gøy å tjent et par tusen i måneden her inne på blogg da..Klem…

    6. Den som fant opp ordet ‘bunnblogger’ har jeg kjipe tanker om. Vi har hver vår glede med å blogge, det er den gleden som gjør oss til toppbloggere. Jeg har hatt alle plasseringer på lista unntatt 97. Om noen er bunnbloggere så er det de som har inaktive blogger, de som ikke har noen glede med å blogge lengre, ikke er med på lista og har 0 lesere 🌹🥂

      1. Det ordet “bunnblogger” er ikke så godt nei! Ned i sompen lissom…Og det er som du sier: Ikke bloggere som er aktive og har lesere på et greit nivå!
        Ønsker deg en fin dag og kos deg med dagen og tur og sånn! 🙂

        1. Hvilke plasseringer som kvalifiserer til ‘topp-blogger’, aner jeg ikke. Men det jeg vet, er at du pr. dags dato ligger blant topp 40 (altså hva som i mitt egetkonstruerte begrepsregister er ‘bilde-plass’) på norges fremste bloggerplattform.
          For et år siden, betraktet jeg ‘bildeplass’ som noe tilnærmet utopisk. Da jeg begynte å blogge, ble jeg helt satt ut når jeg fikk se at folk ikke ble definert som selvsagte toppbloggere år de kom med på topplisten!..
          I det folks bevissthet etterhvert oppdateres i hht hva som definerer en blogg og en blogger, er det etter alt å dømme vi som vil lede an..
          Men viktigst av alt; Det er kvalitet på det som leveres, og i mine øyne, er dette hva som gjør deg til topp-blogger 😉

          1. Takk. Ja, var stas å komme opp blant 40. Se ansiktet. Trodde aldri jeg skulle klare det noen gang.
            Plutselig var man der og det er veldig hyggelig.
            Prøver jo så godt jeg kan å lage hyggelige innlegg her på blogg. Men er jo bare en hobby.
            Hadde jeg tjent penger på dette så hadde jeg jobbet masse mer med denne bloggen.

            1. Selv om jeg er med i partnerprogrammet, og dermed tjener litt på dette her, så er driven først og fremst knyttet til det å skape seg en stemme. -Og denne vokser jo i takt med bloggen, so to speak..
              Problemet med meg, er at jeg på den ene siden har den idealistiske biten som bla.a nekter å kjøre på de ‘rosa’ innleggene som ville boostet bloggen betraktelig, mens jeg på den andre siden har den driven etter stadig bedre resultat, der jeg aldri blir fornøyd. Sånn som nå, når jeg er stabil på topp 40, hvilket var et godt stykke unna for bare et halvår siden, klarer jeg ikke å være fornøyd før jeg er topp 30.. Jeg lurer igrunnen på hvordan jeg ville vært i Asbjørn sin posisjon, for jeg hadde garantert ikke vært lenge fornøyd der heller *haha*

            2. Veldig bra, du er er dyktig med bloggen diin. Jeg er nok litt rastløs om sommeren og vil bare være ute.
              Blogger aldri fra noen telefon, det orker jeg ikke. Men som sagt, Hadde jeg ikke hatt jobb så hadde jeg kjørt på
              mye mer med denne bloggen og tjent noen kroner kanskje…Jeg er vel snart den eneste her på blogg som ikke er
              med i dette programmet…Samma det! Går helt fint, men blir en liten hobby bare! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg