Når man får klikk uten å blogge

I dag har det vært en sånn dag. Mange innpå her og lest seg opp på gamle innlegg, sånt er gøy synes jeg! 

 

Da kan man jo bare sitte her tilbakelent og løse kryssord og ikke jobbe for pengene..Vel, det var å ta i – det er lenge siden jeg har fått noe utbetalt for bloggen nå! 

 

Samma det, nå detter det vel snart inn penger – feriepenger! Ferien i år vet jeg ikke hva det blir til heller..Annet enn at jeg skal sikkert på en rundtur rundt Mjøsa med tog og buss. Og alle disse dagsturene mine da, hver gang jeg er på en dagstur fra morgen til kveld, så føler jeg at jeg har vært på en liten FERIE..SÅ himla deilig…

 

Men du jeg skulle jo ikke blogge – bare nyte! 🥰

20 kommentarer
    1. Det er veldig kjekt med klikk på gamle innlegg 🙂 Ser forresten at det er noe “rart” med antall sidevisninger for tiden. Først startet det med at alle på blogglisten fikk mye færre sidevisninger enn det vanlige og nå ser det ut som det ikke har oppdatert seg på et par dager ( i går og i dag). Så rart du ikke får utbetalt noe fra blogg.no da, du som ligger blant topp 20 eller rett under hele tiden.

      1. God morgen..
        Ja det er noe rart med lista. Men jeg går jo inn på statistikken min og ser mine egne tall. Det er morsomt å følge med på. Flere innlegg som blir lest.. Gøy..
        Før så var det litt utbetaling. Men nå er det mindre å tjene på klikk.. Andre tider 🥰

    2. Så gøy at du får flere klikk, og flere nye lesere! Feriepenger er godt å få, og da tar du avstikker til Mjøsa. Vi planla tur til syden men siden euro nærmer seg 12 er det ikke lønnsomt når den norske krona er lav. Klem

      1. Tusen takk, ja moro…
        Ja, blir flere dager rundt Mjøsa og overnattinger. Det blir gøy.
        Aner ikke med meg og syden i år, alt er så dyrt…
        Klem og nyt kvelden…. 🥰

    3. Så det samme som deg. Tredje dagen på rad har jeg samme plassering med samme antall lesere på topplista. Det er jo ikke riktig. Men inne på min statistikk Google Analytics er det nok riktig. Kanskje Blogg.no jobber med overføring til ny versjon GA? Vi skulle i hvert fall få beskjed hvis vi bloggere må foreta oss noe før overgangen til nytt GA-system 1.juli🤓

      1. Statistikken står på forsiden, men jeg følger min egen og den stemmer vil jeg tro.
        Skriver opp i en bok hever dag.
        Sikkert noe krøll med den oppdateringen. Ting tar tid når det gjelder blogg. Kan gå ukesvis..
        Vært borti tidligere..Så må bare blogge i vei og glemme den lista, men noterer for seg selv. 🙂

    4. Nyt i vei! 🙂 Og slike dagsturer som du tar, er jo i grunn de beste. Men også godt å komme bort litt flere dager innimellom. Vi planlegger å få til noen dager borte i sommer vi også, og da mener jeg ikke Halden 😉 Men en tur bare oss to uten noen forpliktelser. Vi trenger det nå. 🙂
      God klem <3

      1. Tusen takk, elsker dagsturer. Moro..
        Mjøsa rundt der blir det mange overnattinger, både Gjøvik og Lillehammer og Hedmarken.
        Det gleder jeg meg til, venter bare på badesesongen i Mjøsa. Klem..
        ..
        Lurt av dere med andre planer enn Halden..Bare nyte og ikke må noe eller få dårlig samvittighet..

    5. Hihi, deilig med noen gratisklikk da! Rike blir vi ikke – vaffal ikke på penger – men feriepenger får vi jo, og det skal bli perfekt! 🙂 du har en fin ferieplan – jeg jobber fortsatt med min…! Har planlagt en bobiltur mot Haugesund-kanten – det kan jo bli spennende nok! 🙂 klemmer

      1. Ja, plutselig mange lesere som leser lit her og. der. Gøy..
        Jeg har jo mine egne tall som jeg noterer hver dag.
        Haugesund er bra, der var jeg nesten en uke for noen år tilbake. Vil dit igjen.
        Rundt Mjøsa vil jeg reise rundt, i mange dager. Overnatte litt her og der i Toten og Hedmarken.
        Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg