Når det er sol i kaffekoppen i november

 

I går var en vakker dag dere! 

 

Sol og 15-16 grader med varme og det ble sol i kaffekoppen..Det var nydelig..Folk tusla rundt i  t-shirt og med solbriller, det var som en sommerdag! Det er slike dager jeg elsker…Jeg er ikke glad i snø og sure dager..November kan jo slå til med den iskalde nordavinden vet dere.. …Håper det blir fint vær langt ute i desember og lenger enn det..Vinteren blir jo kortere og kortere…det er klima som er i endring! Så det er bakteppe med dette været…Men uansett så er det lov å være lykkelig med en kaffekopp i sola i november i en bygate tenker jeg..Følte at jeg nesten var i Spania! 🙂

 

Vel, i dag er gråværet på plass..Vet ikke om det kaldt ute, har ikke vært ute enda..Men blir snart ut på tur! Ut på tur hører med til søndager det…+ de 6 andre dagene i uka…hehe…

 

Farsdag i dag, min pappa er jo død – men han elsket masse gaver og styr på farsdagen! Fikk aldri nok slips og strømper og skjorter…

 

Men etter farsdag kommer jul……….Om man vil eller ikke! 🙂 

 

 

God søndag – kos deg!

 

 

8 kommentarer
    1. Etter to nydelig høstdager med gode temperaturer er gråværet tilbake, så da er det bare å tenne lys inne å øke stemningen 😊 Faren min sa alltid at han syntes dette med farsdag var noe tull, men jeg lurer nå på om at han allikevel syntes det var litt stas med gave, god middag og Napolionskake eller vannbakels på ettermiddagen. Ha en fortsatt fin søndag, klems 🤗

      1. God formiddag, nå er det vanlige været tilbake…Sånn er det. Tenne lys er hyggelig på denne tiden.
        Det gjør jeg morgen og kveld..

        Ja, de elsket nok å være i fokus denne dagen og som du sier stas med vannbakkels..
        Det lagde alltid mamma også..pluss flere andre kaker, det var kakefest denne dagen..
        Veldig mange gode minner fra farsdagen med min pappa <3
        Klem og fin dag videre…

    2. Var litt guffent ute idag, men jeg har vært mine tre turer ute…. og jeg har kosa meg inne! Denne novemberen er vel den beste vi har hatt på lenge – veldig deilig med den varmen som har vært noen dager! Klem <3

      1. Fredag og lørdag var flotte dager helt klart, i dag grått – men ikke kaldt..
        Deilig å være ute…egentlig…
        Men i går helt nydelig med den varme sola <3
        Klem…

    3. Lørdagen var jo helt merkelig. Mannen luka ugress i blomsterbedet, dørene sto oppe og sola varmet. En vakker dag. Men så kom tåka da, som er ganske så typisk i november. Her var det farsdag i går i tre generasjoner og det var så trivelig med små og store. Min pappa er jo død for over tretti år siden. Han elsket farsdagen. Nå er det vår tur til å lage nye tradisjoner. Her er det ikke gaver og styr, men god mat, samhold og kaker på dagen. Klemsiklem 🙂

      1. Herlig med gode tradisjoner, pappa elsket denne dagen ..Da var han i sitt ess..
        Han hadde jo store problemer med hørsel og likte ikke så godt selskaper. Men denne dagen, da kosa han
        seg..
        Lørdag var det sommer og sol, søndag tåke og høst! Rart vær…Skifte så fort! Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg