Nå skal jeg snart ned og se på livet…

 

Tok en del bilder på Kråkerøy i stad. Kommer i et senere innlegg. Men jeg må holde dere varme med skuter vet dere. For det er fest og folk og været er max. Store områder å gå på så går ann å finne litt “stille steder” også. For det er folk og liv. Jeg liker også å klyve ombord på skutene og få med meg livet derfra også. Skal man klare det på mest mulig skuter. Så må man trampe trampe. Hele dagen og hele kvelden 🙂 Forresten Sørlandet foran ferja der.

 

Se her da, selveste Christian Radich 🙂

Og denne skuta ligger fortøyd på Kråkerøy. Kan jo nesten ikke bli bedre.

Nå er det litt mat her før jeg svinger joggeskoa på vei til byen. Bil kan man bare glemme. Parkeringsplasser nå 🙂 hm…Tar det som trim og turen min i dag. Men kan også ta buss for en tier. Og mine bilder  og innlegg er gratis. Fredriksstad blad kjører + på alt.

Vi prekæs….:-)

4 kommentarer
    1. Flotte båter både her og i forrige innlegg 🙂 Og så det var mye folk også.. Fint å ta en tur å kikke litt og gøy å knipse bilder av sånt..Jammen heldige med været også.. Kos deg som “Utegående fotograf..uten lønn “..hehe..

      1. Herlig, det er så flott stemning. Kan tenke meg det er kult på kvelden. Når det mørkner. Det får jeg ta en annen dag. Jobb i morgen. Så kom meg hjem igjen. Med en buss for en tier. Dårlig lønn på denne fotografen, hehe…Tusen takk og fin kveld.

    2. Utrolig flott.. du er steike heldig som får alle disse skjønne skutene og alt livet på nært hold. 🙂 Fikk jo noen få glimt på nyhetene.. men er jo noe helt annet å vandre rundt i miljøet 😀

      1. Veldig flott dette. Mektig syn. Det er bare helt fantastisk. Så mye å se for absolutt alle. Og det er jo gratis også. Fantastisk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg