Nå er det ikke lenge til! 😀

 

Jeg må bare vise bildene her! Jeg syklet og gikk Søndagsturen og turen gikk også forbi det nye kjøpesenteret her på Kråkerøy! Husker ikke antallet på butikker jeg, men rundt 60 tror jeg, og også mathall!  Og vinmonopol! Og garnbutikk! Så trenger jo knapt å forlate øya jeg nå! Her får vi det bra! Om en måned så åpner dette flotte senteret! Vi skriver 31. oktober! Og det blir sikkert noen Mandagskaffekoppen ☕️ Det er forresten snart jubileum for denne koppen! I midten av oktober 2023,  da startet jeg med disse innleggene! Hvor jeg drar på forskjellige steder for å gi meg litt oppmuntring og glede! En fest på en mandag lissom 🩷 Ja, hvorfor ikke! 

 

Gjett hvor jeg kommer til å spenna alle gryna mine nå da? 💰

 

12 kommentarer
    1. Blir sikkert bra. Hva mener de som driver forretninger og spisesteder på Kråkerøy allerede? Er de like fornøyde?
      Jeg bare undrer. Mange mener at kjøpesenter ødelegger for de små butikkene som ikke har råd til å kjøpe seg plass på de store sentrene.

      1. Tror egentlig alle bare synes det er positivt for byen. Her på Kråkerøy er det ikke så mange butikker fra før.Det er noen matbutikker. Og et par spisesteder..Ellers tynt. Dette blir bra for byen. Vi trenger denne utviklingen her. Kråkerøy blir bedre enn sentrum og her kjører hyttefolket rett forbi. Så vi drar nok inn disse også. Slik at de kan handle alt dem trenger til hytta. Folk gleder seg. Tror dette blir suverent og kommer til å trekke folk både fra Sarpsborg og Moss og Indre Østfold.

      1. Her blir det kaffe på mandag, helt klart! I hvert fall mange mandager utover. Dette blir så bra! Gleder meg stort!
        Bra for byen – bra for folket! 🩷

    2. Da har du noe å glede deg til, – kjekt med så mange butikker på ett sted!🥰 Dessuten ligger det jo på vei til Hvaler, og sikkert mange som stopper der på vei til hytta 👍

      1. God morgen….Dette gleder jeg meg virkelig til! Blir bra for byen! Vil trekke folk og folk vil også bruke byen!
        Nå er det lite trafikk i sentrum, på grunn av for lite steder å handle! Og da drar folk til Nordby blant annet!
        Perfekt for hyttefolket som skal til Kråkerøy og Hvaler! 💛

    3. Hvis det bare trekker folk og ikke ødelegger så er det jo bare bra. Langesund er en by som ikke hadde godt av et kjøpesenter i utkanten. Alle butikkene i det lille sentrum mistet kunder og måtte legge ned. ingen kom ned i det fine lille sentrumet. Butikker og a bed og det ble skikkelig daut i sentrum pga alle dro på senteret utafor. Den byen tålte det ikke.Fredrikstad tåler det nok, en mye større by 🙂

      1. Fredrikstad tåler dette! Vi har for lite steder å handle i forhold til hvor mange folk som bor her!
        Folk drar til Sverige. Og bruker ikke sentrum så mye. For det er for lite steder å shoppe! Dette er jo helt i nærheten av. sentrum så folk vil bruke både byen og det nye senteret! Og alle som skal til hytta på Kråkerøy og Hvaler! Vil nok legge igjen mye penger her! De kjører jo forbi og det blir topp for dem! Og det bygges jo enormt mange blokker ved senteret. Kråkerøy vokser og drar med seg sentrum – dette blir bra!

      1. Ikke sant, nå må jeg jo storme alle Østfold-byene for å få klær til vinteren! Gleder meg til dette senteret så nærme her jeg bor! Nyt kvelden – klemmer 💚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg