nå er det dag 9 – hoppe – og jeg er snart i mål

 

God morgen der ute bloggen! <3 Dag 9 og ordet er hoppe. Kan være mye rart det, men det første som slo meg var – en hoppe er en jentehest 🙂

 

Så måtte jo gå tur i går og finne en hest lissom. Ganske sikker på hesten her er en jente….

 

 

Jeg gikk videre på turen min og hoppet glatt over denne haugen…

 

 

I våres gikk jeg hoppende glad innover i skogen for å lete etter Blåveis! Hoppe strikk og paradis er det lenge siden jeg holdt på med…..<3 en tid for alt…Men hoppetau er jo kult da og fin trim!

 

Sier meg ferdig med oppgave 9/10 – fornøyd jeg. Henger med og det hadde jeg ikke trodd. Pleier ikke være så tålmodig…For mye av alt kan bli litt kjedelig synes jeg. Bolle kan du les om: HER – BOLLE – DAG 8 

 

 

Hopp i vei – snart helg!

8 kommentarer

Siste innlegg