nå er de i gang igjen

 

At noe så smått kan lage noe så stort!

 

Mange som drar lasset – så går det unna altså! Akkurat nå kunne jeg ønsket at det kom en haug med “maur” og pusset opp hele huset innvendig..Og når det var gjort så tok de fatt på gårdsplassen og hagen! 

 

Man går i det samme sporet og surrer og tenker! Akkurat nå går jeg rundt i alle hagene og prøver å få ideer. Men det kommer ikke en eneste en når det gjelder hagen altså…Jo, det gjør det faktisk…Jeg vil ha masse stein! Steinlagt gårdsplass og store rause kanter med firkantet stein til store frodige bed! Pluss et svømmebasseng – litt stort – så jeg får trimmet skikkelig med noen lange runder i bassenget! Etterpå et deilig glass med noe kald drikke ved bassengkanten! Noen kunne gjerne hentet det til meg!

 

 

Vel, det blir vel ikke i år heller!

26 kommentarer

Siste innlegg