Mye fotball sier du? Hva med litt mat..

 

Fredag!

 

Handlet julegaver i Oslo og når man har gått rundt i butikker fra morgen til sene kvelden så blir man sulten på en god middag! Bildet over her er min rett. Det var stekt torsk. Utrolig godt og så mange gode smaker i sausen! Fantastisk rett..

 

 

Bordkavaleren og jeg delte en forrett. Kroketter med chorizo. Nam…

 

 

Peppermarinert flankestek til bordkavaleren!

 

 

Jeg gikk for et glass med Cava, det passer til alt. 

 

 

Stedet åpnet på fredag og vi var der på fredag. Helt utrolig. Dette var gøy.

 

 

Fin bar man kan henge i før eller etter maten.

 

Dette er fra Hovedbanen og ligger ved Oslo S. Nydelig mat og det er en restaurant jeg virkelig kan anbefale..Det var ikke en smule igjen på vår tallerken og det var rause porsjoner. Stedet hadde en god atmosfære og lun stemning, og lydnivået var det ikke noe å si på. Enda det var ganske mye folk innom her. Tenker at dette blir populært når folk finner dette stedet.

 

Her vil jeg tro man må bestille bord hvis man ønsker å spise her i helgen! Og maten var ikke overpriset, det vi spiste og drakk kom på under tusenlappen og det er ikke verst til å være i hovedstaden. 

 

22 kommentarer

Siste innlegg