mye fin mose i skogen nå

 

God kveld, sitter her og ser TV (ikke ofte) fotball er jo greit synes jeg. Dagen gikk jo med til en lang tur i dag også. Lørdagstur. Deilig det da. Men i dag har jeg hatt hodepine i hele dag. Ser at flere sliter med det om dagen. Min hodepine kommer etter dager på jobben, på grunn av hørselsproblemer. Fordi det å høre sliter på konsentrasjonen. Den må holdes oppe fra morgen til kveld. Så klart at lørdag straffer seg da…Men deilig var det på turen. Mye fint å se, masse mose. Fint å lage dekorasjoner av det. Skal du ha noe fint til jul – så bør du plukke nå. Mens den ligger der klar til deg. Tror de som lager juledekorasjoner tørker den eller fryser den. Det er i hvertfall håpløst å lete etter mose lille julaften under snøen! Så kom deg ut og sank litt mose. Den grønne mosen er også fin. Og kastanjer finnes jo overalt. Plukk i vei. Det er så mange muligheter for å lage ting selv. Trenger ikke kjøpe kjøpe vettu” 🙂 Mye mer gøy med hjemmelagde ting. 

 

Sitter her og titter i noen strikkeblader. Ser en fin oppskrift på en Beret…Å den var så fin. Men får lholde igjen. Må strikke litt av det jeg har også. Holder jo med julegaver. Skal også begynne på stripa! Det er et skjerf! 🙂 Skrive litt om det en annen gang.

 

Da sier jeg bare hjemmelagd er det beste! Noe greier alle å få til. Om det er mat eller andre hobbysaker. God kveld da…

18 kommentarer

Siste innlegg