Morsdag og Valentine banker på

 

God fredag her fra Fredrikstad!  🥰

 

Nå er det snart kjærlighet i lufta…og morsdag! I omvendt rekkefølge. Mange sier bare æsj…bare butikkenes dag! 

 

Jeg synes slike dager er koselig jeg, kan det føre til at menn kjøper med litt blomster hjem eller besøker sin gamle mor – så er det håp tenker jeg! Håp for menneskene – at størst av alt er kjærligheten! Litt LYKKE og blomster og presanger er bare å ta i mot…Vi har da nok hverdager i livet!!! Hvorfor skal vi lage oss enda flere  grå dager???

 

Nei, handle etter lommeboka og sjelen din eller ta i mot fra andre…❤️ 

 

LIVET SKAL LEVES MENS VI HAR DET! – TENKER JEG!

 

Og hvorfor ikke kjøpe blomster til seg selv, blir aldri feil for meg det! Jeg skal ut og handle etterpå og plukker med meg litt godsaker hjemover jeg i hvert fall! Har du tomme lommebøker er skauen full av blåbærlyng, kvister eller noe annet fint! Hekle et hjerte og du er i mål…..

 

GLED DEG OVER LIVET 💜

 

 

 

12 kommentarer
    1. Morsdag har vi alltid markert. Nå lever ikke Mamma lenger, men ungene pleier å huske meg. Valentin har jeg ikke det samme forholdet til. Nen det er jo kos med slike markeringer. Det er vel ikke prisen på gaven men det å bli husket på som er det viktige.
      Har kjøpt meg blomster i dag.

      1. Blomster er koselig, mange menn som handlet blomster i dag. Sånt blir jeg GLAD av..
        Enten til kjæresten, mor/svigermor <3 HURRA – sier jeg for at dette blir dratt i gang.
        Valentin er koselig og kanskje mest for de yngre, men man blir aldri for gammel for en bamse med
        hjerte på eller noe rosa……eller romantisk..
        Det liver opp i hverdagen tenker jeg.

    2. fornuftig tankegang ,hekle et hjerte den liker jeg :=) vi skal til yngste sønn på søndag og feire 4 åringen der ,alle våre bortsett fra dei i trøndelag kommer så det blir masse kos og kake den dagen :=)

      1. Flotte planer dette hos deg..Koselig med besøk av barn, svigerbarn og barnebarn..jubel i stua da.
        Masse man kan pynte opp med i heimen selv om lommeboka er tynn. Lage hjerte av kvister også,
        det er masse fine gratis-materialer rundt oss. Bare å løpe ut, finne noe og bli glad av! 🧡💚🤎

    3. Flott tankegang. I morgen skal vi ut å spise med våre fire voksne barn. Morsdag har jeg kake hjemme og en sønn kommer hjem te ho mor. Datter mi har bursdag på Valetines day, og vi skal spise kake hos henne dagen etter min legetime. Gleder meg til disse dagene. God helg. Klem til deg.

      1. Takk takk, så mange. gode planer dere har for disse dagene..Ja, det lever man lenge på! Godt med kaker og mat og kos og hygge.
        Fine dager dette, folk samles <3 ikke noe bedre enn det.. Klem til deg og god fredagskveld 💜

    4. Jeg er så HJERTENS enig med deg! Vi trenger dager som ikke er vanlige! Vi trenger noe ekstra! Et fint innlegg – og ja, vi kan kjøpe noe til oss selv, jeg har ingen Valentins-hjertens-kjær, så….. men ungane kommer alltid innom en liten tur iallfall! Klemmer <3

      1. Det er slik jeg tenker altså..tusen takk. Sveve litt på rosa skyer og blomster og hjerter..
        Bra for sjelen det, vi nyter…
        Koselig at ungene dine kommer innom…<3 varmer et mammahjerte…Klem…🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg