Moro å lese at andre bloggere besøker Byen med stor B

 

Fredrikstad er jo en ille flott by…Faktisk..Hvem skulle tro det for 35 år siden..Ikke har vi blitt rike på olja, veldig få arbeidsplasser her i Fredrikstad har blitt til på grunn av den enorme rikdommen som olja har gitt landet Norge + flere byer i Norge..Ikke dryppet noe på Fredrikstad der..Men på en eller annen måte har Fredrikstad greit seg bra allikevel..HELT UTROLIG…BYEN BLIR BARE BEDRE OG BEDRE…SOM GOD VIN 🥰

 

BUNNY 0G CO PÅ TUR 

 

Moro å lese – I ❤️ – Stikk innom den blå linken og les…

 

 

20 kommentarer
    1. Ja jeg var til Fredrikstad som 17 åring… det husker jeg ikke så mye av… også var vi innom der da vi var på festningen og var med på Allsang 🙂
      En koselig by å reise til 🙂 Du beskriver den så fint – som god vin 🙂

      1. Tusen takk, moro med denne byen for den forandrer seg hele tiden og vokser og det blir flere
        bydeler. Det er gøy. Var jo fin sammenligning synes jeg. Husker som sagt da jeg var i tyveårene..
        Det var ikke store greiene egentlig ..Denne byen, men du verden som den har vokst. 🥰

      1. Koselig, var en tur innom byen i dag etter jobben. Tenkte på deg, her har du gått osv..
        Moro..
        Håper du så prideflagget på Kråkerøy siden..

    2. Skulle ha vært gøy å besøkt byen i ditt hjerte. Er en av Norges fineste byer synes jeg. Hadde det vært togbane her så skulle jeg gjerne ha tatt en rundtur i Norge. Klemsiklem

    3. Jeg har ikke vært i Fredrikstad, men kjører jo forbi der når vi skal til Hvaler. Ser ut som en veldig koselig by, spesielt Gamlebyen, og du er så flink til å dele bilder derfra. Ellers liker jeg så godt bildene til Lisa Aisato, og hun har jo galleri ute på Hvaler, så skal definitivt innom der! ❤️

      1. Gamlebyen er spesiell, så håper dere får tatt en tur innom der en dag. Men Hvaler er også så nydelig.
        Veien utover, over alle øyene og bruene og sjøen. Ja, det er helt magisk. Det er virkelig spesielt og vakkert.
        Det er hav og sjø og øyer overalt. Det blir flott å se. Det er et helt unikt landskap.
        ..
        Lisa bodde ikke så langt fra meg tidligere forresten..Så hun plutselig på butikken og sånn. Så dyktig dame.Så på det galleriet må du ta deg en tur, har akkurat flyttet på seg der også.
        Trengte kanskje større plass.Vet ikke.
        Men det galleriet finner dere.

          1. Ja blir bra. Ikke sett noe mer til Ulven. Det var nok bare en. Så flyttet den seg til Kråkerøy, så Onsøy og Råde..
            Man kan ikke ha ulv på Hvaler, i dette trange landskapet med masse beitedyr.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg