Morgenstemning her fra Kråkerøy i ord

 

God søndag! 

 

Solliv hilser og takker..Bare et lite innlegg her nå før det kommer et innlegg som er litt dybde i! Først en dusj! Har laget meg eggerøre og spist frokost og før det litt kaffe og avis! Sola skinner og været er nydelig, selv om det var frost i natt og fremdeles litt kaldt nå på morgenen. På helga treger jeg ikke dure ut med det samme, da liker jeg å slappe av litt her hjemme, før det blir tur senere i dag! Prøver å planlegge tur i hodet mitt, får se om det blir slik jeg tenker..Ikke utenfor Fredrikstad, men i området rundt ved Glomma!

 

 

Bildet nedenfor et fra turen i går, da jeg var ute på bygda der mamma bor! Hun bor ikke her nå, men mer sentralt, men i samme bygd! 

 

En fin stund videre så kommer jeg etterhvert tilbake med hovedinnlegget for i dag! 

 

 

Søndag med mening…

16 kommentarer

Siste innlegg