mine beste venner må bli igjen hjemme

 

Mye å huske på om dagen! Men det viktigste av alt er å huske å la apparater bli igjen hjemme eller i veska når man går på butikken! Vet det er mange tips om binders og sånn der..Men det funker bare ikke for meg! Munnbind og høreapparater funker ikke altså! Ikke for meg…Det er lov å si det!

 

Dette er dyre saker og man er avhengig så man vil passe på de små her! Er jeg hjemme her og drar på butikkene hjemmefra så lar jeg bare HA være hjemme! Det går ikke an å feste alt dette bak øra altså! Er jeg ute og kjører til og fra og tilbake til jobb og sånn så blir det av og på og av og på! Munnbind på..Ha av. Munnbind av – HA på….Er kanskje større problemer i verden akkurat nå! Men små problemer for noen mennesker kan bli store problemer for andre igjen! Akkurat og jeg synes det er trøttsomt! Tenker og tror at det er mange apparater på avveie altså..

 

Akkurat nå ønsker jeg den vanlige hverdagen tilbake! Hvor jeg slipper å tenke så mye, bare være til ❤️

 

Vel, det var min koronavrede i dag! #hørselblogg #nedsatthørsel #høredårlig

 

Vakker kveld til dere der ute..

14 kommentarer
    1. Jeg er og koronatrøtt.
      Lei av munnbind, føler at jeg har papirfibre langt ned i luftveiene etter en dag med munnbind.
      Lei av å ikke kunne være sammen med alle jeg vil være sammen med. .
      Lei av at så og si alle møter er digitale. Jeg har fort 20 timer med digitale møter i uka, noen ganger mer.
      Lei av å ikke kunne planlegge. Hvordan blir valgkampen, 1. mai, 17. mai. … Kan vi ha fysisk møte med 12stykker fra hele Viken i april?

      1. Må være lov å si at vi er koronatrøtte! Helt innafor spør du meg. Lei av å være alene rett og slett!
        Digitale møter suger….Jeg greier et par timer og så er det stopp! Heldagsmøter kan jeg bare glemme!

    2. skjønner deg godt eg,ingen smitte som jeg hvet om i vår komune,ikke vært registrert nye dei siste 3 ukene så jeg merker fortsatt ikke så mye til hele koronaen ,men jeg følker med dere som har et stort smittetrykk ja

    3. Skjønner godt at du blir lei. Og at du lar disse være igjen hjemme.

      Ille nok å ha på briller og munnbind synes jeg. Dugger alltid sånn meg en gang når jeg går inn i en butikk, og da må jeg ta av brillene litt. 😉

      Vi får håpe det nærmer seg bedre tider. Ha en fin dag! 🙂

      1. Blir lei altså…Så mye styr bare for å handle en ting eller to.Alt tar så langt tid og jeg hører jo ikke hva folk sier til meg i butikken! Fin dag videre..

    4. Hmmm – det er så mange utfordringer som jeg for eksempel ikke har tenkt på! Takk for at du deler og lar oss lære! Skjønner godt at du er sliten og lei av alt styret! God klem <3

    5. Slett ikke lett det der… det kommer til å bli merkelig den dagen man ikke trenger tenke på alt som er en del av hverdagen i dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg