Mening med livet – komme seg ut på søndagstur

 

God mandag igjen…

 

Jeg lagde meg mening med livet i går også! Ut på søndagstur her på Kråkerøy – bort om julegata i skauen for å sjekke hvordan julestemningen var. Fremdeles ikke tent, men vi har ikke rundet desember enda! Så er nok like om hjørnet vil jeg tro! Blir nok tent til helgen, da er det advent! 

 

Det var kaldt i går, men jeg var ute i flere timer! Jeg liker jo å gå, og går og går! 🥰 Tror at de er ikke mange steder her på Kråkerøy jeg ikke har vært – jeg har bodd her på øya siden 1990..Det begynner å bli noen år med skauturer det..Ja, jeg går og går! 

 

Tenker nok at jeg sparer ca. 2.000 i måneden på bruke bilen mindre..Lite utlegg til bensin, bom og parkering! Man får spare inn der man kan…Og søndagstur er best på beina vettu…kjenner mange som tar søndagsturen til Nordby i Sverige…Blir sikkert noen skritt på kjøpesenteret der, men skritt innendørs teller ikke for meg! 🥰 nei, sånn er ikke jeg skrudd sammen…

 

20 kommentarer
    1. Absolutt best med uteskritt, blir bare utslitt av inneskritt på kjøpesenter.

      Elsker å gå ute i naturen, og koselig å følge deg på dine turer 🙂

      God mandag! Klem <3

      1. Mange takk, ja det er nydelig å være ute. Koser meg veldig da.
        Naturen er best, men jeg går jo mye frem og tilbake til jobb og by..Deilig det også,
        og fin trim..Nyt mandagskvelden.. <3 God klem…

    2. Skritt utendørs er så absolutt å foretrekke. Blir faktisk mer sliten av å gå rundt på et kjøpesenter enn å gå i naturen.

      God mandag til deg 🙂

    3. Herlig å komme ut i frisk luft og nyte naturen! Det gir en egen ro, med ikke så mange inntrykk på en gang.

    4. du er flink og du er trofast mot skrittene ute :=) vi besøkte barn og barnebarn i går og i dag var det strikkekafe ,det blir ikke mange skritt ute av det ,men soosialt blir det ,i morgen skal jeg til legen og skylle ørene det er jeg spendt på for det har jeg ikke gjort før

      1. Takk takk, liker å være ute og gå..Liker å få luft!
        Jeg er jo innom kjøpesenter jeg også, men regner ikke det som tur!
        Så fine dager hos deg, du kan glede deg til å skylle ørene..Det er bare så nydelig å få vekk ørevoksen.
        Spent å høre hva du synes. Vondt er det ikke.

        1. vel no er ørene skylt og på høgre øre var dett skikkelig grisevondt ,og jeg må dryppe en uke til og prøve å skylle på ny om en uke for i øret var det hardt og fast så hun fikk ikke utt alt ,no høres det ut som jeg ligger med ørene under vann så nå er jeg iallefall tunghørt på ene øre:=)

          1. Uff da, da har du gått for lenge med det. Dryppe en uke til så må det løsne.
            Men du har jo klaget på hørsel en stund, på høy tid og få ut den ørevoksen..
            Vet ikke om det anbefalt altså, men bruker føner mot øret også jeg..
            Føler at det løsner litt..
            Håper du ikke skal prate med så mange den uka da…Ikke greit å være tunghørt, det er jeg! Så kan alt om det..
            Lykke til med drypp av olje…

    5. Og det blir jo utrolig mye fine bilder av så mange turer ut 🙂 Jeg er enig i at turer er en stor og viktig del av det å leve. Være ute 🙂 Må bare ha tid 🙂

      1. Deilig å være ute og bruke sansene..Det er så gøy. Prate med folk og se folk..
        Ta bilder med mobilen fra by og i naturen…Stor flott hobby tenker jeg. Det gir mye tilbake.

      1. Uteskritt teller altså, det andre gjelder ikke hos meg….Sånn er det jo bare! Jeg kan gå i kjøpesenter jeg, men det blir
        ikke dagens tur! 🙂 Nei, da er det rett hjem å gå seg en tur! God klem herfra… ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg