Mandagskaffekoppen ☕️

 

God kveld herfra mandagskaffekoppen – forrige innlegg her Mandagskaffekoppen ☕️ I dag ble det Egon! Jeg valgte svart kaffe og et rekesmørbrød! Du og du hvor godt det smakte…Jeg måtte til byen i dag og hadde en avtale kl.12:00 og gikk derfor hjemmefra her klokken 1100.

 

Tok akkurat en time å gå til byen. Masse snø hadde kommet i går kveld og natt, var greit måket – men glatt er det absolutt…Så da passet det bra med lunsj og kaffe på Egon, senere på dagen!

 

Det blir ikke siste gang jeg velger et slikt smørbrød…Har spist det før og det leverer alltid…Ferske reker – rett fra havet! 🦐 Man kan si hva man vil om Egon altså, men men maten der er god! Rekene gode, brødet var godt og deilig aioli og til slutt melon…Friskt og godt! Og delikat med lime og det grønne! 

 

Og kaffen var god! Ikke besk! Svart – nylaget og akkurat slik jeg ønsker!

 

 

 

Mandagskaffekoppen ☕️

 

16 kommentarer
    1. Kooose på en mandag er ikke dumt det altså 🙂 Lenge side jeg var på Egon..men mye godt der ..ikke prøvd rekesmørbrød der , men det skal jeg jammen teste ut.. Klem <3

    2. Det smørbrødet så jo lekkert ut da. Personlig så synes jeg maten jeg har spist på Egon er god, men jeg føler ikke det står til prisen, litt for dyrt. Finner bra steder med mer mat, og samme kvalitet. Lurer på denne kjeden Olivia, ikke spist der selv, men ser flere trekker paralleller mellom Olivia og Egon, og flertallet ser ut til å mene at Olivia er hakket bedre 🐰

      1. Olivia har vi ikke her dessverre. Men har spist der i Oslo. Og det er jo flere steder i den byen og det
        er alltid populært..Til og med kø ut i gata enkelte ganger. Dessverre er ikke porsjonene så store på Egon.
        Men det smaker nydelig det dem har, men dette smørbrødet var flott altså. Biffsnadder er liten, når jeg og gutta
        spiser må de be om dobbel porsjon. Alt er veid og tilmålt i den restauranten.
        Så biffsnadder spiser vi andre steder i byen, av erfaring.

    3. Egon er bra – oppkalt etter en kjent filmfigur. Gikk de siste 3 km opp til jobben i dag langs elva. Det var kaldt men man våkner da. Mulig det er litt mere enn 3 km men det er en fin tur. Var skutt i går og sovna veldig tidlig og fikk sove godt. Søvn er en fin medisin. God mat det der men spiser sjelden på Egon men det er bra service, god mat og solide møbler der. Nå skal jeg hjem og spise rester. Deilig og tømme fryseren. Siden blir blir det podkaster og mye kos. Ha en fin kveld.

      1. God kveld Helge. Høres ut som du har fine planer for kvelden.
        Det er bra.
        Egon smaker alltid synes jeg. Lunt og godt og gode benker ja. Viktig å finne roen og god søvn.
        Fin tur du hadde. Jeg gikk som vanlig til jobb og det var 21 kuldegrader. Det var kaldt å gå i dag.
        Men man våkner, det er jo bra! Trivelig kveld videre til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg