Mandagskaffekoppen ☕️

 

God mandag og kaffe ble det! Tidligere innlegg her: Mandagskaffekoppen ☕️ Jeg skulle kjøre eldste sønn til togstasjonen! Han har vært hjemme her siden onsdag forrige uke…Tida går og det var på tide å komme tilbake til Oslo og livet der inne for ham! 

 

To fluer i en smekk og jeg kjøpte is og kaffe på Narvesen! Han kjøpte kaffe og litt å bite til å ha på toget! Jeg hadde parkert og der kunne jeg bare stå i 15 minutter..Det er sånn av og på plass! Så jeg tok kaffen min (isen var spist opp) og kjørte ned til elva. Utsikt mot Gamlebyen og Isegran! Utenfor et advokatkontor var det nydelige roser! Ble noe bilder der også…🌸 Og kaffen var topp, vanlig svart og isen god – Magnum så klart..Tok ikke bilde av is-papiret og det! Så usikker på hvilken det var..Det er gøy å prøvesmake på de fleste! Men det var sjokoladetrekk!

 

 

 

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg