Mandagskaffekoppen ☕️

 

Hallo, da ble det tid for mandagskaffekoppen igjen! Denne gang på Mood Cafe i Moss! Tidligere her: Mandagskaffekoppen ☕️ Du finner mer her også https://moodcafe.no Midt i gågata i Moss – Dronningens gate 10! Hvis du har lyst til å sjekke ut! Jeg synes stedet er veldig hyggelig, har spist der før også! En koselig plass for å ta en kaffekopp alene eller med venninner eller lag! 

 

 

Utrolig mye delikat i disken her og det ble vaffel her på meg! Helt nystekt…Bestilte og ventet kanskje 5 minutter, og så kom ei hyggelig dame ut med varm, nystekt vaffel med brunost..

 

 

 

En flott dag og sted og mandagskaffeokpp ☕️ – svart som jeg liker best! Dette stedet anbefaler jeg – hvis du er på tur til Moss! 

 

20 kommentarer
    1. Der var jeg faktisk en tur i fjor. Tok en kjapp tur til Moss en ettermiddag i fjor høst og tok en rast der. Husker at det var god kaffe der og god plass. Fin plassering med midt i gågata hvor der er mye liv utover nå vil jeg tro. I morgen er det Mai og flaggdager. Er 15 av dem i året men de fleste husker vel bare 1,17 mai og dagen da kongen har bursdag. Ha en fin dag.

      1. Herlig, ja husker du kommenterte hos meg og fortalte at du hadde tatt en rast i gågata i Moss.
        Og da tenkte jeg det var dette stedet du var innom. Koselig sted og hyggelig betjening.
        Ja, det var nå man skulle hatt flaggstang. Synes det er stas å se flagget oppe!
        Ha en riktig så fin dag videre!

    2. Der så det ut til å være mye godt! Takk for tips! 😀👍 Veldig trivelig med en fast dag i uka hvor du koser deg litt ekstra, og samtidig får vi også vite om steder verdt å besøke 👏

      1. Takk, syns det er litt koselig greie her på bloggen…
        Man kommer seg rundt på nye og gamle plasser og det kan jo være noen tips for andre som er i farta! 🌸
        En riktig fin kveld til deg!

    3. Både vaffel og kaffe på et sånt sted smakte nok godt på en mandag. Har nærmest slutta å dra på kafe. Kanskje det blir på torsdag. Spise middag på Egon. Er så lenge siden man har vært der. Så slipper man å styre med mat når man kommer hjem.
      I morgen er det fridag på deg, og da sysler du vel i hagen tenker jeg eller var det male du skulle gjøre? Ha en fin kveld, og klem til deg.

      1. God kvelden igjen…dagen går! Kaffe og vaffel smakte godt..Ute var det surt og kaldt og litt regn også..
        Så godt å komme innendørs..
        Egon smaker alltid…Masse godsaker der, liker Egon jeg også.
        Deilig med fri, ja blir vel å male litt først og så ut i hagen og holde på litt etterhvert! Moro det..
        Så blir det en tur på sykehjemmet senere på dagen tenker jeg..Kanskje en bytur for å høre korpsmusikk..
        Nyt kvelden ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg