mandag igjen jeg gir meg aldri

 

Helgen flyr fort. Skal jo gjøre både det ene og det andre. Nyte livet. Jobbe litt her hjemme. Hos mamma. Gå turer. Handle litt og så blir det plutselig mandag <3 Jeg prøver å være flink til å slappe av. Og ha rutiner selv i helgen. Både slappe av og ha rutiner går greit det altså..Hvis du lurte…hehe..

Alt det der. Som gjør at hverdagen går fint. Jeg må ha kontroll føler jeg. Liker å gjøre det meste klart på kvelden. Legge frem litt klær. Ordne kaffen klar i trakteren. Det er min greie. Skrive lange innlegg på morgenen greier jeg ikke. Og nå er det slutt på vinterferie her i distriktet også. Så masse trafikk på veiene igjen. Selv med den j….bomringen!

Men må jo være på. Det er sånn i denne bloggverden. Du må skrive. Du må prestere. Nytter ikke være lat, da er det ingen som finner deg altså! Jeg må prøve å tenke ut litt hyggelig jeg skal gjøre denne uken. Ja, på fritiden da. Får se an vær og vind og lommebok! Det henger i hop det meste…Jaja, God mandag da… <3 

 

Ender er lure, finner nye måter å lage seg en God dag på. Her har vannet flommet over og utover jorder…Hvorfor ikke la det bli en andedam!???

 

Intet problem er så stort at man ikke kan løpe fra det.

16 kommentarer
    1. Hmmmm……. Nei, late er vi iallfall ikke! Andedammer er perfekt hvorsomhelst det 🙂 og tenk om vi virkelig kunne løpt fra problemer….. oh yeah…. god dag til deg 🙂 klem

    2. god morgen,greit med noen rutiner ja :=)og jeg tror ikke du er lat nei.Jeg var oppe tidlig i dag,kong vinter kom på besøk i går kveld ,så jeg har vært ute og måket snø,svigermor skal ut med bil i dag,ja om hun ikke ombestwemmer seg da,uansett har jeg måket for henne :=) ha en fin mandag da

      1. Tusen takk…uff da, meldt snø her også i morgen…liker ikke.
        Rutiner er kjekt. Og lat – nei er vel ikke det tror jeg selv da…hehe…
        God kveld videre til deg. Bra du fikk hjulpet svigermor! <3

    3. Nei, vi må aldri gi oss…stå på her i denne litt (av og til) vanskelige hverdagen.
      Og den bomringen, ja, kan du fatte at folk har råd til å kjøre der? De må jammen ha god lønn gitt.
      Ønsker deg en superduperfin uke, nyt alle gleder ♥ Klem

      1. Bomringen er noe dritt! Skal snart gå og sykle jeg…Men nå meldt snø! Så får vente litt..Må ikke gi seg, selv om det til tider er blytungt! Klem til deg.

    4. Fin start på uka til deg. 🙂 Ja, om en ikke skal forsvinne i bloggverdenen må en jaggu stå på! Jeg orker ikke alltid det peset der jeg, så her er jeg litt på og av … etter form og humør.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg