Man skulle ikke tro det gikk mot jul

 

God fredag fine folk!

 

Det er helt i tampen av november, og nisser og juletrær og gaver og ståk…Er i grunn ganske nærme…Men det blir vel jul i år også…Men kunne ikke brydd meg mindre! 🙂 i dag…I dag var alle mine tanker i naturen!

 

Men slike dager som dette er fint altså…Så ut som en vakker dag i juli..nesten..hvis man ser bort fra det gylne gresset..Og i juli var det ikke slik vær, da var vi lite heldig med været her nede i Østfold..Mye regn…

 

Fantastisk vær! Jeg var heldig og jeg hadde fri – det var nesten som å vinne i lotto..Uansett lagde jeg meg en mening med livet i dag..PÅ RETT PLASS TIL RETT TID! Flere bilder fra dagen her: foto – hverken mer eller mindre – i går og i dag

 

 

 

Stor fangst i dag <3 Ikke ofte jeg finner hjerter i naturen, men i dag klaffet det! 

 

8 kommentarer
    1. Jeg mangler også julestemningen altså….! Selvom det er heeelt ok at det ikke er snø! Nydelig bilde fra sjøen – og endelig fant du et perfekt hjerte, vennen! Jeg har også vært på tur idag – det var bare helt godt! God klem til deg <3

      1. Julestemningen kommer vel…Men kanskje noe med den rare stemningen landet er i + alt som skjer ute i verden..Så sitter man der
        i eventyrlandet sitt på julaften med nissene..
        Nydelig vær i dag og jeg fant et hjerte – ble så glad…
        Herlig med tur, beste som er – God klem…

    2. Ser nesten ut som en dag litt når sommeren er på hell. Fine bilder i begge innleggene.
      Nei, jeg sliter og litt med julestemningen, men 1. desember er til uka så den kommer vel.
      Bra du hadde fri i dag og fikk kost deg ute.

      1. God morgen…Ja, været kunne man ikke klage på i går. Det var strålende..
        Ja, får vel jobbe med denne julestemningen og lage seg lister og krysse ut og
        gjøre litt hver dag utover..Det pleier å hjelpe..Egentlig bare lyst til å ha sol og sommer
        og bade.

    3. deilig når været er så vakkert ,ja du var heldige som hadde fri akkuurat i dag ,nå pøsregner det ute hos oss,så snøen blir nok vasket bort her i natt,og nå melder dei sol framover her også

      1. Mange takk, det blir jul og får vel bare innse det at det må jobbes for å lage seg en fin jul.
        Ha en super lørdag Helge, håper du har hatt fine dager med besøk og sånn. Og at du rekker skogsturer!
        Det er fint å nyte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg