man må bli verre før man blir bedre

 

God kvelden, 

 

Jeg har jo slitt med luftveisinfeksjon i 4 uker nå..Kommer og går hele tida..Hoster og har utslett på kroppen også. Det har blitt bedre, kommer i hvert fall ikke nye utslett..Så det er bra! 

🌺

Men hosting har jeg hatt lenge, ikke vondt i brystet eller sånn. Men sånn tørrhoste, og i dag har nesa lekket som en sil også! Men vært på jobb jeg for det er ingen ny sykdom, det bare henger i..Så jeg tenker for å bli bra så må det bli litt verre igjen og så går det bedre tenker jeg! 

 

Er det ikke det Støre sier også da, at 2023 blir verre og så blir det bedre igjen..Men han svarer jo det samme om og om igjen! 

 

Får spise litt clementiner her og få litt c-vitaminer tenker jeg! 💛🧡 Jeg i hvert fall, hva Støre gjør har jeg ingen formening om. 

28 kommentarer
    1. Den sitter bom fast her også.😨
      Tørrhoste og rennende nese og så slapp og trøtt.
      Jeg tenker også at her må man smekke på med litt ekstra d-vitaminer og c-vitaminer og ikke minst ta seg tid til å sove skikkelig.
      Håper du blir skikkelig frisk før jula er i gang.🤗🤩

      1. God kveld, det er veldig kjedelig..Følte at jeg begynte å bli bedre og så begynte nesa renne..Veldig kjedelig.
        Og hele kroppen har vært full av kløende utslett…Men det har heldigvis roa seg.
        Ja, tror det er viktig å bygge opp kroppen igjen med mat og søvn og hvile.. 🧡 For dette har tatt tid.
        Tusen takk og det samme til deg 🥰

      1. Må jo bare slappe av og komme seg i seng og få nok søvn, men det slipper lissom ikke taket..Får håpe nesa har rent fra seg nå da.. 🙂
        Tusen takk..

    2. Nei hva Støre gjør…. jaja…

      Huff trasig med den vedvarende hosten… men så blir det forhåpentligvis bedre! Skjær opp sitron i skiver og putt i mugge med vann…. drikk av det ut over dagen… sitron er bra! God bedring, god jul og klem til deg 🙂

      1. Tusen takk og det jeg drikker vann med sitron nå, så får vi se da i morgen? Håper det går
        fremover snart..Hoste er kjedelig altså og nese som renner, ikke moro det heller!
        God Jul og klem fra meg.

    3. Åh, riktig god bedring ønskes deg🙋🏼‍♀️Hadde faktisk en hoste som satte seg fast i 2 uker jeg også. Nå er det kun litt etterdønninger med slimete hals🤗 God ettermiddag😀

      1. Veldig kjedelig..Tar tid dette. Kommer og går..ok en dag og verre en annen. Sånn
        frem og tilbake hele tida..
        Tusen takk skal du ha 🌺

    4. Huff så kjedelig å hangle slik ❤❤❤ Mannen min og flere jeg kjenner har hanglet en god stund. Virker som når det først setter seg fast så tar det sin tid.

      Håper virkelig det løsner snart ❤❤❤

      Riktig god bedring ❤❤❤

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk, sitter dønn og håper det snart blir borte. Så utrolig kjedelig altså.
        Men ting tar tid noen ganger..Men får bare være tålmodig. Det går jo over til slutt.
        Klem til deg, fra meg 🧡

    5. Innmari kjedelig når en aldri blir helt frisk altså! Får håpe det slipper snart da! <3 og Støre, vel…. han vet jeg ikke helt hva jeg skal mene om……

      1. Slipper lissom ikke taket denne sykdommen, utrolig kjedelig..
        En dag frisk,,Neste dag syk, sånn holder det på…
        Begynner nesten å synes synd på han jeg og det er jo ikke bra..
        Klem..

    6. Ahhh.. Sånn hosting er noe herk!! De der kulene som liksom aldri gir seg, for ikke snakke om at de har det med å slå til når det passer som dårligst *hehe*
      Men når det er sagt, er det heller ikke snakk om at jeg ville holdt meg hjemme fra jobb om det ikke var feber eller omgangssyke. Greit nok at det ikke passer seg med hostekuler når en serverer folk, men npr så er, blir vi bare organisert slik at den det gjelder gjör manns jobb bak disken istedet

      1. God morgen.
        Det er jo en sykdom jeg har hatt i 4 uker så den har kommet og gått hele tida. Av og på.
        Så føler det er vanskelig å været hjemme tre dager hver uke. Men får satse på at det værste er over nå..
        Kjedelig altså..Men skulle man vært hjemme her til man bli frisk måtte man fått sykemelding i 4 uker..
        Ikke lett altså..Jeg holder meg på kontoret med lukket dør..Og satser på en bedre dag i dag! 🥰

    7. Går mye luftveisinfeksjoner og når du har gått så lenge med det bør du få noe som demper hosten. Jeg hadde det i fjor og ble først satt på antibiotika men det hjalp ikke. Fikk da prednisolon for jeg hosta så jeg spydde. Var en infeksjon. Har jo astma og det forverret jo hele greia. Er slitsomt og ha det sånn. Ønsker deg en god bedring og en riktig god jul. Klem

      1. Velig mye syke folk her nede i Fredrikstad. Alle hoster og snørrer og så kom omgangssyken også leste jeg.
        Ja, man hoster til man nesten spyr. Men komme seg til legen nå gir jeg opp. Men får sjekke apotek om det er
        noe uten resept jeg kan bruke, hvis det fortsetter slik. Men har en tro at det verste er over nå.
        God Jul til deg og dine, kose dere! ❤️ klem..

    8. Du er ikke alene om det der. Hostingen sitter i. Jeg forsøkte å gå en tur i går kveld, men det ble ikke langt. Lungene ville slett ikke være med på en anstrengelse. God bedring! Klemsiklem 🙂

      1. Det har vært slik med meg også..Ikke gått turer på grunn av sykdom og glatte veier. Bare ruslet rundt på feltet.
        Litt kjedelig…Men er man syk så er man syk ❤️

    9. uff kjenner til dette med hosten over tid Solveig. Men utslettet du har burde du få sjekket kanskje. Du har ikke korona vel..slår ut forskjellig den også. Men apoteket har noen midler som demper hoste.Så prøv det. Virker som mange er syke nå.Men immunforsvaret våres tåler nok lite etter spritvask og munnbind. Men god bedring og en riktig god jul ønsker jeg deg.🌲🎅❤

      1. Tusen takk, ja fryktelig masse sykdom her og der..
        Ganske ok i går, verre i dag igjen..Sånn går det.
        Ja, må komme meg til legen og sjekke utslettet. Ikke bra altså…Mye rart med sykdommer om dagen.
        God Jul og kos deg masse 💜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg